Mendel Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har 10 invites som jeg deler ut til de som ønsker. Dere vil da komme på sørlandet som region. Foretrekker at de som blir valgt blir boende på Sørlandet da landsdelen trenger beboere Send PM med e-post så får dere invite Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Yes, jeg har også fremdeles en god del invites igjen(5+), så det er bare å send meg en pm med mailadresse Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg trenger fortsatt arbeidskraft til min våpenfabrikk, Norwegian Arms. Helst arbeidere med minst 2.0 i weapon-skill. Men det går greit hvis du har under det også. Lønnen ligger på 2NOK per dag for de med 1.0< i skill, og 3NOK for de med 2.0< i skill. Så er bare å skrive nicket sitt her i tråden, så sender jeg jobbtilbud. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan man ha to jobber? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg trenger fortsatt arbeidskraft til min våpenfabrikk, Norwegian Arms. Helst arbeidere med minst 2.0 i weapon-skill. Men det går greit hvis du har under det også. Lønnen ligger på 2NOK per dag for de med 1.0< i skill, og 3NOK for de med 2.0< i skill. Så er bare å skrive nicket sitt her i tråden, så sender jeg jobbtilbud. Help a brother out med jobb i våpenindustrien, selv om han er ganske ubrukelig? Samme navn i erepublik som her på forumet. Trenger man å poste CV før man kan motta jobbtilbud i det hele tatt, oder? Endret 22. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vil bare si at jeg har 8 invites som jeg kan gi bort. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg trenger fortsatt arbeidskraft til min våpenfabrikk, Norwegian Arms. Helst arbeidere med minst 2.0 i weapon-skill. Men det går greit hvis du har under det også. Lønnen ligger på 2NOK per dag for de med 1.0< i skill, og 3NOK for de med 2.0< i skill. Så er bare å skrive nicket sitt her i tråden, så sender jeg jobbtilbud. Hva gir du en med 3.30 i skills? Tjener foreløpig 4kr på jobben (grunnet at det gikk dårlig for firmaet, så jeg fikk ikke mine vellfortjente 6kr lenger) Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg trenger fortsatt arbeidskraft til min våpenfabrikk, Norwegian Arms. Helst arbeidere med minst 2.0 i weapon-skill. Men det går greit hvis du har under det også. Lønnen ligger på 2NOK per dag for de med 1.0< i skill, og 3NOK for de med 2.0< i skill. Så er bare å skrive nicket sitt her i tråden, så sender jeg jobbtilbud. Hva gir du en med 3.30 i skills? Tjener foreløpig 4kr på jobben (grunnet at det gikk dårlig for firmaet, så jeg fikk ikke mine vellfortjente 6kr lenger) Hos meg kan du få en 6.5 /7 Nok+bonus hvis du jobber hver dag. Bare send en melding ingame. (samme nick) Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har enda 8 invites igjen, send med en PM med e-post så får du en invite. Det ligger en mørk sky over europa, 3. verdenskrig ligger rett rundt hjørnet. Join eNorge i dag og bli med Erepubliks mest spennende tid. Alle som joiner vil få 30 NOK i startkapital, nok til å kjøpe seg et godt våpen. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Husk å bli med i Gullpartiet da folkens. Det er det partiet dere bør bli medlem av og stemme på hvis dere vil at Norge skal ha et bra militær. (Som vi også vil komme til å trenge) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg vil gjerne ha jobb, Snorre! Navnet ingame er KristianG Lenke til kommentar
Syv Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg har to invitasjoner, så send en PM om du er interessert. Ellers, les partiprogrammet til de ulike partiene om du skal joine eller stemme... Forresten visste jeg ikke at du joiner regionen til den som inviterer (som det kan virke når jeg leser noen poster her)... Bor i Oslo, så antar du kommer med der! Endret 29. februar 2008 av Syv Lenke til kommentar
Syv Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 5 nye invitasjoner, send PM om du vil ha. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg mista invitasjonene mine men har åtte nå. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bump for flere medlemmer til Norge. Vi ble akkurat forbigått av Indonesia på andre plass, så håper flere registrerer seg. Jeg har 8 invitasjoner, så send meg en PM om interessert. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har 10 invites igjen Send PM så får dere invite. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Som sikkert en del har fått med seg har jeg skapt et nytt politisk parti her i Norge. Håper folket her tar seg en titt og ser hva vi står for. Håper på noen flere medlemmer http://www.erepublik.com/party-602.html Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har glemt erepublik for en stund nå. Huff, da blir det ikke noe salasary på meg nei. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 7 invites igjen, send PM med e-post så får dere invite Mvh Tom (Mendel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå