PoWerFeeD Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Begynn å jobb i ett av lykkesmia sine firma. Så får du økt wellnessen din gratis. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan skaffer jeg meg jobb? kan sette opp CV ser jeg, men kan ikke søke jobb noen sted? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan skaffer jeg meg jobb? kan sette opp CV ser jeg, men kan ikke søke jobb noen sted? Er kun mulig å sette opp CV, så tar arbeidsgiverne kontakt med deg. Hvis du vil kan du få jobb i min våpenfabrikk. Men da må du klare deg med en lønn på 1 NOK for en arbeidsdag. Er i oppstartsfasen og må vente med høyere lønninger til inntektene begynner å komme inn. :-) Så hvis du vil ha en jobb med 1 til 2 NOK send PM med ingame brukernavn, så ansetter jeg deg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Eneste metoden å få gull på er å invitere? Endret 11. februar 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Også kan du kjøpe det. Husk å kjøpe høykvalitetsvarer, det er en bedre investering enn q1 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hvordan skaffer jeg meg jobb? kan sette opp CV ser jeg, men kan ikke søke jobb noen sted? Er kun mulig å sette opp CV, så tar arbeidsgiverne kontakt med deg. Hvis du vil kan du få jobb i min våpenfabrikk. Men da må du klare deg med en lønn på 1 NOK for en arbeidsdag. Er i oppstartsfasen og må vente med høyere lønninger til inntektene begynner å komme inn. :-) Så hvis du vil ha en jobb med 1 til 2 NOK send PM med ingame brukernavn, så ansetter jeg deg. Er du åpen for flere ansettelser eller? Trenger en jobb. Endret 11. februar 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er åpen for flere ansettelser ja! Bare si meg ingame nick du, så finner jeg deg nok. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Flott, sendte PM. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Trenger to ansatte til i min våpenbedrift. Dersom noen med kun 1 skills i våpen har lyst på jobb og erfaring i våpenindustrien, kan jeg tilby 1 NOK per dag i lønn. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Trenger to ansatte til i min våpenbedrift. Dersom noen med kun 1 skills i våpen har lyst på jobb og erfaring i våpenindustrien, kan jeg tilby 1 NOK per dag i lønn. Om jeg ikke tar helt feil har regjeringa fastsatt 2kr som minstelønn. Det er ikke noe kontrollorgan enda, såvidt jeg vet. Beklager om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Haha. Eeehm *kremt*. Såvidt jeg vet er arbeidsledigheten i Norge høy. Så da burde staten være glad for at noen tilbyr folk jobb. ^^ "Alle selskaper blir bedt om å holde denne minstelønner. Ingen bedrifter kan bli straffet av staten for å ha mennesker som frivelig arbeider for under 2 NOK, men det oppfordres ivertfall av staten til at bedrifter skal holde denne minstelønnen. ", står det. Vel vel. Planen er uansett å øke lønningene til 2NOK når bedriften kommer litt igang med produksjonen og salget. Endret 11. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Servern(e) som spillet blir hostet på ser ut til å slite til tider, går utrolig tregt noen ganger værtfall, håper det er noe de får fikset på, skal ikke klage for det er jo gratis men ... Lenke til kommentar
agail Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg kjøpte et hus i går men har ikke fått det. Irriterende med tanke på at jeg brukte alle pengene mine på det. Et annet problem er at klokka inne på spillet er helt ute å kjøre Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg kjøpte et hus i går men har ikke fått det.Irriterende med tanke på at jeg brukte alle pengene mine på det. Et annet problem er at klokka inne på spillet er helt ute å kjøre Du får huset med en gang du kjøper det. Har du sett etter i inventoriet ditt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Min wellness synker når jeg jobber, er det normalt? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Min wellness synker når jeg jobber, er det normalt? Du må ha mat på lager.. Jobber du i en q2 bedrift så må du ha q2 mat.. -- Ellers virker det som om folk ikke forstår at gifts øker wellness. Q2 gifts er DOBBELT så bra som Q1, dvs de gir 2% wellfare bonus istede for 1%. Lykkesmia er for tiden billigst på gifts i norge, men ser stadig vekk at folk kjøper dyrere Q1 produkter, hvorfor? Lenke til kommentar
agail Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg kjøpte et hus i går men har ikke fått det.Irriterende med tanke på at jeg brukte alle pengene mine på det. Et annet problem er at klokka inne på spillet er helt ute å kjøre Du får huset med en gang du kjøper det. Har du sett etter i inventoriet ditt? Har sjekket men har ikke fått noe hus Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Min wellness synker når jeg jobber, er det normalt? blush.gif Jeg tror det er normalt. Figuren din blir vel sliten. Det skjer også på meg den går en eller to ned selv om jeg har masse mat etter en jobb. Mulig trening i militæret også. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kan noen sende meg invite?? edit: beklager "tiggingen".. leste ikke hva som sto i navnet på tråden Endret 12. februar 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kan noen sende meg invite?? edit: beklager "tiggingen".. leste ikke hva som sto i navnet på tråden Som jeg skrev i min PM til deg, bare send mail til meg, så får du en invite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå