xstian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uff dette ble gørr i lengden. Har 114 NOK som kan doneres vekk før jeg stenger kontoen... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uff dette ble gørr i lengden.Har 114 NOK som kan doneres vekk før jeg stenger kontoen... Doner dem gjerne til meg. Nicket mitt ingame er Snorre. Trenger penger/gull til å starte firma og få ned arbeidsledigheten. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uff dette ble gørr i lengden.Har 114 NOK som kan doneres vekk før jeg stenger kontoen... Doner dem gjerne til meg. Nicket mitt ingame er Snorre. Trenger penger/gull til å starte firma og få ned arbeidsledigheten. Spenna er donert, ikke bruk alt på godteri Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Takker så mye for donasjonen. Kommer godt med! Har også startet en ny tråd for invites, da listen i førstepost her tydeligvis ikke blir oppdatert. (Folk som har stått som trenger invites har allerede fått etc). Den finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=909140 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uff dette ble gørr i lengden.Har 114 NOK som kan doneres vekk før jeg stenger kontoen... Doner dem gjerne til meg. Nicket mitt ingame er Snorre. Trenger penger/gull til å starte firma og få ned arbeidsledigheten. Hvilket firma er det du har planlagt å starte opp?. Våpen eller sykehus?. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tenkte sykehus da det er færre sykehus i Norge enn våpenfabrikker atm. Men det kan jo forandre seg. Forløplig sparer jeg opp nok gulll til å starte firmaet. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Bare å sende meg PM her eller ingame hvis noen trenger jobb. Som Kim Aasen sa heter vi Guns 'n' Roses. Endret 10. februar 2008 av privinius Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kan nevne at Oslo Sykehus nå er startet opp, men med litt lite ressurser. Jeg kan dog tilby jobb md en lønn på opp til to nok om dagen. Vet at det er lite, men mer enn ingenting. ^^ Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det hørtes lurt ut. Om det da er noen som skal slutte å spille, bare doner til Gorber ingame:-) Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Snorre, du vet at a) vi har et statelig eid sykehusfirma i norge? b) det krever MYE penger for å få et ferdig? c) siden vi har et statelig er det eneste du kan håpe på er å selge i utlandet... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg fant ut av det ja, dessverre litt for sent. Har sendt en hyggelig mail til admin og forklart situasjonen. Så forhåpentligvis får man byttet til et annet marked. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan får man egentlig mye gull? er jo de invitesa og at man kan bytte bort NOK. Er det noen andre måter? Får man egentlig noe av å lage avis? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du får vel poeng for antall subscribers. Uten om det så er det vel ingenting.. ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hmm dette virket som et interessant nettspill, ser det er i beta, så har noen spørsmål. Noen dato om når det vil komme ut av beta? og hva vil skje da, vil alt måtte startes om igjen? og vil det begynne å koste penger etter at det er har gått ut av betaen? Edit: Lurer på en annen ting, er det slik at man burde bruke det ordentlige navnet sitt i spillet? eller er det ett fett? Endret 10. februar 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Admins har sagt at det ikke skal restartes etter beta (huh ) Det kommer ei heller til å koste noe (med mindre de blir pengesyke) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Huff, håper det ikke beygynner å koste penger. Lenke til kommentar
agail Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan får jeg opp wellness? Noen som kan sponse meg med gold så jeg kan starte et firma. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjøp gaver nok mat hus^^ På grunn av at jeg har gjort er welnessen min på ca 80. Lenke til kommentar
agail Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjøp gaver nok mat hus^^På grunn av at jeg har gjort er welnessen min på ca 80. Jeg har nok mat og gaver, men det er jo så dyrt å kjøpe hus. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jobb tjen penger spar ca 120 nok. Da har du råd til hus. Det var det jeg gjorde. Tok litt tid men var verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå