mombog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 noen som blir med på og samle gull til et firma til så vi får ned arbeids ledigheten? Lenke til kommentar
bronsky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som trenger en jobb? Et firma i housingbransjen trenger deg! PM for info. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 noen som blir med på og samle gull til et firma til så vi får ned arbeids ledigheten? jeg har ti gull jeg ikke vet hva jeg kan gjøre med så det blir jeg med på. Bare forklar hvordan jeg gir gullet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Mas i tråden om invites blir rapportert og ikke satt opp på denne listen Vennligst les første posten Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da var valget overstått og Gullpartiet har tatt makten igjen. Vi har også satt opp et eget forum vi anbefaler alle å registrere seg på. Særlig medlemmer av GPT eller av kongressen http://gullpartiet.5forum.net Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bra! Litt merkelig at Binærpartiet ikke vant egentlig, trodde de ble støttet uten at de hadde noen som helst politikk... Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar før du får email fra erepublik etter noen har gitt deg invite? Det funker sånn at du skriver inn en email adresse inviten skal gå til inne på erepublik.com og så sender de emailen? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sjekk søppelpost^^ Lenke til kommentar
bronsky Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 For interessante og aktuelle nyheter, vært sikker på å abonnere på dagsavisen Ekvator. Minner i tillegg om at admin ikke har fikset æ, ø og å, og at man til dette er i boks kan bruke konverteringsscriptet på: http://heivoll.com/erepublik.php Skriv inn den norske teksten, trykk Submit, og lim inn resultatet i eRepublik. Lenke til kommentar
bronsky Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen som vet hvor lang tid det tar før du får email fra erepublik etter noen har gitt deg invite? Det funker sånn at du skriver inn en email adresse inviten skal gå til inne på erepublik.com og så sender de emailen? Jeg prøvde med diverese epostadresser, og har funnet ut at gmail er veien å gå. Det tar bare et par minutter å opprette en slik konto. PM for invite. Endret 4. februar 2008 av bronsky Lenke til kommentar
moppefyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen som vil ansette meg i noe innen Våpen eller mat? PM meg! Endret 4. februar 2008 av moppefyr Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Våpen^^ Ti gull fra meg. Jeg donerer gjerne. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Send meg melding om dere trenger invitasjoner og oppgi email adressen deres. Jeg har 10 invitasjoner igjen Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har noen invitasjoner å gi bort. Bare å sende PM. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Pm meg hvis noen har en jobb! samme hva. EDIT: har jobb nå. Trenger ikke PM's Endret 10. februar 2008 av privinius Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har tre invites send meg pm om dere vil bli medlem. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) noen som blir med på og samle gull til et firma til så vi får ned arbeids ledigheten? Jeg blir gjerne med. Tror det kan være lurt å satse på våpenfabrikk eller sykehus nå som krigingen snart starter. Legg til meg (Snorre) som venn i erepublik, så kan vi ta det videre derfra. Har også en drøss (seks) invites. Så er bare å sende mail på pm for de som ønsker det. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg er arbeidsledig, så jeg tar gjerne imot jobbtilbud! PS! Takk for invites forresten! edit: Da har jeg fått meg en jobb i firmaet til bruttern. Det heter Guns 'n' Roses (selger våpen selvsagt) og trenger arbeidere. Råder dere som er arbeidsledig til å sende en melding til privinius inne på erepublik.com Endret 10. februar 2008 av kimaasen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Da var jeg med Det trengs en kort guide om hvordan man kommer i gang EDIT: Trenger jobb jeg også Endret 10. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg prøver å få med meg mer gull så jeg kan starte bedrift, men det er søren ikke lett uten å finne noen å invite. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå