Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

*ANNOUNCEMENT*

Da har jeg, mortefos og Willburn her planene klare for å starte en business innenfor mat som skal hete KEM Foods.

Aksjepostene fordeles slik:

KriFos: 25% - 10g

mortefos: 25% - 10g

Willburn: 25% - 10g

deg?: 12,5% - 5g

ikkedegmendeg?: 12,5% - 5g

Dvs, vi har to åpne poster på 5g hver i firmaet. Så snart vi har fått to investorer som fyller disse postene, vil vi etablere firmaet.

(edit: Dersom noen vil gå 25% inn og kjøpe begge postene er dette også akseptabelt)

Vi vil lage en høytidelig kontrakt på det offisielle forumet der overskuddet i firmaet vil deles etter andeler.

KEM Foods satser på å være operativt i løpet av morgendagen.

Er DU interessert? Hiv deg med - send PM :)

edit: da er begge investorplassene opptatt

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sikkert gi meg ut på å prøve jeg, hvis det er noen som har invites da.

Sendte pm.

*ANNOUNCEMENT*

Da har jeg, mortefos og Willburn her planene klare for å starte en business innenfor mat som skal hete KEM Foods.

Amon Amarth / Korialstrasz ingame: 12,5% - 5g

Dvs, vi har to åpne poster på 5g hver i firmaet. Så snart vi har fått to investorer som fyller disse postene, vil vi etablere firmaet.

(edit: Dersom noen vil gå 25% inn og kjøpe begge postene er dette også akseptabelt)

Vi vil lage en høytidelig kontrakt på det offisielle forumet der overskuddet i firmaet vil deles etter andeler.

Jeg er også gjerne med, må bare få kommet inn i spillet :p

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
*ANNOUNCEMENT*

ikkedegmendeg?: 12,5% - 5g

jeg blir gjerne med så snart jeg blir henta inn!

Lenke til kommentar
Helvetes dritspill, ikke nok med at man må vente i 10 min før en side lastest, men nå sier den faenmeg at passordet mitt er feil. Jeg laga det for 2 minutter siden og logga inn med det da, det er selvfølgelig ikke feil!

du kanskje har trykka feil en gang eller to da. Sjekka caps lock?

Lenke til kommentar
Spillet bruker år og dag for å laste en side :/

Hva bør man ha i requested salary når man søker jobb? Det finnes jo ikke en dritt info som kan gi meg en pekepinne.

tar ikke så lang tid hos meg å laste opp...

Noen ganger "henger" en side seg og bruker 30sek på å laste, ellers så går det brukbart.

Lenke til kommentar
Pfff, er ikke "noen" her i gården nei.... det er KONSTANT.

Vel nå har drittspillet magisk nok gitt meg et annet brukernavn enn det jeg ville ha.

Kan noen sende meg key til [email protected]

Den forrige gikk det jo som sagt til helvete med.

Og hvor høy lønn bør mann kreve på CV greia?

Jeg kan sende jeg, men lov å send invitasjon videre selv om du ikke liker spillet, kan hende andre gjør det =)

~~~~~~~~~~

De som vil legge meg til friends:

Du søker på navnet mitt, Korialstrasz, og velger add to friend =)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Lover det :)

Konseptet ser ganske tøft ut, hele spillet svermer bare av tekniske feil(trolig ALT for lange scripter).

Tror nok jeg kommer til å spille det så snart de får fart på serverne. Igjen, hvor høy betaling bør jeg kreve på CVen? Prøvde å gå inn på top economy greia for å så hvor mye hver av kompaniene tjente, men det hadde den ikke veldig lyst til akkurat.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Lover det :)

Konseptet ser ganske tøft ut, hele spillet svermer bare av tekniske feil(trolig ALT for lange scripter).

Tror nok jeg kommer til å spille det så snart de får fart på serverne. Igjen, hvor høy betaling bør jeg kreve på CVen? Prøvde å gå inn på top economy greia for å så hvor mye hver av kompaniene tjente, men det hadde den ikke veldig lyst til akkurat.

4nok får jeg og alle andre i Fazer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...