steinar2000 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har begynt å sette meg inne i det. Tar litt tid, men det kommer vel etterhvert. Jeg har forøvrig gått tom for invites. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så hvis man dør, så må man lage ny fyr da?(Mend ny invite?) Eller oppstandelese etter krigen? For de fleste er vel i militæret og blir kalt ut til krig. Så hvordan funker dette? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Så hvis man dør, så må man lage ny fyr da?(Mend ny invite?)Eller oppstandelese etter krigen? For de fleste er vel i militæret og blir kalt ut til krig. Så hvordan funker dette? Man må ikke inviteres på nytt, men det var n rart der. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har 2 invites. PM med epost adresse. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har fortsatt 2 invites igjen. PM med e-post adresse. Eventuelt så kan trådstarter skrive meg opp på lista over de som har invites til overs.. Er tom for invites. Beklager til de som trodde jeg hadde noen igjen.. glemt å oppdatere posten her.. :/ Endret 1. februar 2008 av Duztey Lenke til kommentar
Sio Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Alle skriker om dommedag, svenskene kommer! Svenskene sin millitære kraft tilsvarer den 22. beste millitære styrken i verden. Norge er den 23. beste sist jeg sjekket. Så vokser millitære vårt i denne farten, og vi får sykehus i alle byer eier vi svenskene. Men da trenger vi mer aktive borgermestre, så jeg gleder meg til neste valg! Edit: Sverige Norge Endret 31. januar 2008 av Sio Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Alle skriker om dommedag, svenskene kommer!Svenskene sin millitære kraft tilsvarer den 22. beste millitære styrken i verden. Norge er den 23. beste sist jeg sjekket. Så vokser millitære vårt i denne farten, og vi får sykehus i alle byer eier vi svenskene. Men da trenger vi mer aktive borgermestre, så jeg gleder meg til neste valg! Edit: Sverige Norge Kanskje du skal lese når de innleggene ble skrevet, og prøve å få med deg hvilken tilstand norge var i i den perioden. Sverige rundet ca 1300 innbyggere samtidig som norge rundet ca 50. Lenke til kommentar
Sio Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Folk skriker enda min venn, jeg siktet ikke nødvendigvis til dette forumet. Det finnes en verden utenfor diskusjon.no However så har de dobbelt så mange soldater som oss så vi må få opp farten med invites. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Folk skriker enda min venn, jeg siktet ikke nødvendigvis til dette forumet. Det finnes en verden utenfor diskusjon.no However så har de dobbelt så mange soldater som oss så vi må få opp farten med invites. Egentlig så hadde det vært sykt kult om vi kunne tatt svenskene i mars Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ingen som har en bedrift som trenger arbeidere? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 "I pitty the fool who play this game, I pitty the fool!!" Jeg har aldri i hele mitt liv gjort noe så meningsløst som dette spillet. Eneste morsomme som skjedde var at jeg fikk sparken fordi jeg ikke "møtte på jobb". Er nesten så jeg vil prøve å finne meg en ny jobb bare for å få sparken. Jeg kommer til å leg hver gang noen nevner dette spillet igjen... :!: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror jeg spiller meg til 100 wellness og 4 skill i housing, etter det blir det faktisk enda mer meningsløst enn før... Lenke til kommentar
Endors Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Har invites hvis noen har lyst på! Send email adressen din over pm! edit: har 1 invite igjen! Endret 1. februar 2008 av Endors Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vil ikke ha invites, men jobb :-P Er jo helt sinnsykt stor arbeidsledighet i Norge. Nesten så jeg vurderer å flytte til Sverige Lenke til kommentar
instant-game Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som kan sende meg en invite slik at jeg kan hjelpe Norge i kampen mot Sverige?=D Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har 2 invites, send PM med mail. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da var det valg alle sammen. Husk å stemme så kansje slipper vi å ha et firma som president (binær ) Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror ikke på at det er enorm ledighet i norge, de aller fleste cv'er der ute er inaktive eller lite interesserte.. jeg eg ganske lei selv av å spamme ansettelsesforslag til folk som aldri svarer... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg minner til stadighet på trådens regler som står i førsteinnlegget, som forøvrig emnetittelen også oppfordrer til å lese: MERK: Alle ønsker om invites sendes til meg på pm, og så legges det ut i lista, men jeg er ikke alltid online så det kan ta noen timer før det kommer ut. Husk å sende meg pm når dere har fått invite. Mas i tråden om invites blir rapportert og ikke satt opp på denne listen. Innlegg som strider med trådens regler har blitt fjernet. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Endret 1. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå