Newbieboka Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Samme her. Har også to invites. PM meg. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Les første post. Vil ikke ha flere sånne innlegg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg forstår ikke hvordan man ser "statusen" til landet. Og jeg forstår heller ikke hvorfor det ser ut som vi ikke har vårt eget lands-forum men istedet deler med mange andre. Men ideen er kjempegod. Jeg forstår den bare ikke helt enda. Forumet på erepublik er internasjonalt. Status til landet finnes på society -> Norway Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 tom for invites. tom for invites. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har fått invite. Har derfor 2 invites, bare noen forteller hvordan jeg inviterer folk. EDIT: Tom for invites. Inviterte MrPurple og ht! Endret 6. januar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Tomt for invites. -- Luggage Endret 6. januar 2008 av MrLuggage Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg får advarsel om at "malware" hver gang jeg trykker på noe inne på erepublik.com. Andre som får det? Virker som siden er full i virus.. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 fikk opp det jeg også, byttet fra explorer til opera så forsvant det Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Da fikk jeg meg account også... Send pm med mail for invite Endret 6. januar 2008 av Phreak^ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror det er en trojaner på erebublik nå for tiden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror det er en trojaner på erebublik nå for tiden. Siden bruker alt for lang tid på å laste inn hos meg, så jeg besøker den ikke uansett. Litt synd, egentlig. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk trojanere jeg også Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva er det trojanerne gjør, og hvordan får dere den? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Fikk det når jeg skulle gå på sia og sjekke mail gjennom e posten min... Men jeg tror det ikke er trjoanerere eller hva? Endret 7. januar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
pudah Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har også to invites.. PM meg for invite. Lenke til kommentar
tweak Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har to invites. bare pm meg Edit: nå er det ingen invites igjen. Endret 7. januar 2008 av tweak Lenke til kommentar
freddyfox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har 1 invite. bare pm meg med mail. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blir litt tåpelig, men jeg syns nesten vi burde lage en subtråd for invites og legge linken i førstepost. Ganske irriterende og kikke innom her og bare finne, "jeg vil ha invite, jeg har invite." Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det trojanere, eller hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå