EvenEleven Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har 2 invites. send email på PM. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 er 2 nok fattig lønn? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei, det er en veldig grei lønn. Ikke forvent noe mer nå i starten. Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har tatt over en eksisterende avis, og lagt om den redaksjonelle stilen. Dagens Norgesliv kom ut med sitt første nummer i dag og kommer til å dekke politiske, millitære og privatøkonomiske temaer. Sveriges "Ny Storm" skriver senest i dag at det i den svenske opinion er et ønske om en ny "Kalmar-union".. Du finner Dagens Norgesliv på http://www.erepublik.com/article-8123.html Mvh Jardar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg vil også ha invite Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg kan gjerne ta en invite, høres litt morsomt ut. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når du har jobbet og trent i militæret, er det noe mer du må gjøre da? Utenom å kanskje kjøpe mat? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ønsker meg, en invite til dette spillet Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Invite please Endret 6. januar 2008 av Phreak^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når du har jobbet og trent i militæret, er det noe mer du må gjøre da? Utenom å kanskje kjøpe mat? Ja, er det noe mer man kan gjøre da? For eksempel hva kan man bruke gullet til? Har fem gull.^^ Lenke til kommentar
ht! Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hei kan noen sende meg en invite? hørtes jo tøft ut da... [email protected] Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kan vi få inn en regel om å ikke spørre om invitasjoner? Alternativt opprette en egen tråd hvor folk kan mase etter en invitasjon eller to? Lenke til kommentar
AndreasV8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg trenger invite [email protected] Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Alle som vil ha invite kan sende PM til trådstarter så blir dere satt opp på en liste der. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette må jeg si virker som et utrolig gøyalt konsept. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Spillet er et helt genialt konsept. Men det er ennå i BETA. Så MYE gjenstår. Pr. idag så er det ikke noe "endgame" slik jeg ser det. Når du har fått deg hus, hva skal du da videre? Det er altfor lite muligheter i spillet. Du jobber, spiser og sparer penger. Når du har spart i 200 dager har du råd til ett hus? What happends next? Hvem vet. For de få som driver firmaer i Norge eller er politisk engarsjert er det litt mer å holde på med. Jeg driver selv ett firma. Men ser ikke helt for meg hvor dette skal gå. Norge går til helvette, men det ville det jo gjøre uansett? En mann lager mat til 4 stykker om dagen. Altså rundt 75% av befolkningen må jobbe med andre ting. Men det de andre 75% jobber med, har ikke befolkningen råd til å kjøpe uansett. Så det burde være mye mer muligheter. Men det kommer vel mer etterhvert. Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg forstår ikke hvordan man ser "statusen" til landet. Og jeg forstår heller ikke hvorfor det ser ut som vi ikke har vårt eget lands-forum men istedet deler med mange andre. Men ideen er kjempegod. Jeg forstår den bare ikke helt enda. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) PM meg med mail for invite EDIT: Da var jeg tom... Endret 6. januar 2008 av MasterMind2k Lenke til kommentar
freddyfox Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jeg har 2 invites. bare send en pm med mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå