Megnus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Om noen har en invite de har lyst til å bruke på noen så vær så snill og send meg en PM Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis noen har en invite til overs kunne jeg godt fått en. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har lagt ut CV nå, men hvor lang tid tar det før jeg får jobb ? Så at de trengte folk på Moving. Ser arbeidsgiver igjennom alle som søker jobb eller må jeg spørre arbeidsgiver over PM ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det fungerer med å bare legge ut CV, men går deifinitivt raskest med å PMe arbeidsgiveren Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg tenkte på å hjelpe til med å få ut hus på det norske markedet, er det noen som har lyst til å bli med å lage et nytt firma. Trenger mer gull for å lage et. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er faktisk hus på det norske markedet, vi solgte norges første i dag tidlig Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har vist en invite igjen. første pm med e-mail får;) Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er faktisk hus på det norske markedet, vi solgte norges første i dag tidlig Det er to firmaer som lager hus. De har laget et hus. Det ene huset er ikke nok for hele landet, derfor vil jeg hjelpe til. Hvis noen har lyst til å være investor i firmaet bare send meg en PM enten her eller på eRepublik (heter det samme) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Donerte noe gull til deg Filamu, så håper jeg du klarer å få flere hus ut i Norge Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis noen har en invite til overs så tar jeg mer en gjerne imot!. Send PM for mail-adresse. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) har 0 invites , ikke pm om noen vil ha den (hadde 2.. ) Endret 5. januar 2008 av egzeth Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har 0 invites nå. Endret 4. januar 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Raidon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har en invite igjen. Send meg PM med mail. Den første som sender får den. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg bare lurer litt. hva burde jeg jobbe med? ser mange er i mat bransjen etc. jeg vil jo gå opp i gradene senere. hva trenger norge og hva er det marked for her? og kan man bytte jobb etterhvert? Edit: liten ting. hvordan siser man? har tydeligvis litt mat men hvordan bruker jeg det? Endret 4. januar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du spiser automatisk. Maten blir automatisk borte hver dag, så lenge du har mat. Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Da har jeg også fått jobb! Alle invites er nok borte dessverre. Endret 5. januar 2008 av Eirikrj Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var få med invites igjen .. ;-p Hvis noen har en, så hadde jeg satt stor pris på å motta en på e-post jardar {at} jardar {dot} org På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Never mind, fått invite Endret 6. januar 2008 av Empty Lenke til kommentar
Endors Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har 1 invite igjen hvis noen trenger, pm meg med email! Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har en invite, send PM med mail. Edit: Da var den sendt. Endret 5. januar 2008 av BrightSide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå