Flimzes Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 noen som kan forklare litt generelt om oppbygningen av spillet? leste noesteds om jobber etc? Høyre vs venstreside? hvordan fungerer det? Det er tekstbasert. Du må ha penger til mat hver dag, og om du ikke spiser så dør du. Eneste du må gjøre for å jobbe er å logge inn en gang om dagen og trykke på "work" knappen. Innenfor politikken er det så godt som bare spillerstyrt. Du kan skrive og stille inn nøyaktig hvordan du vil ha det, og så håper du at folk stemmer på deg. Men man må ha "gold" for å lage partier, og det er uhyre vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tar gjerne en invite jeg også Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har flere invites tar jeg hjertelig imot Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tar gjerne imot jeg også som sagt Lenke til kommentar
TZer0 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vil du ha invite? Send mail til TZer0(`dot`)Jan('at')Gmail(-dot-)com (Formaterer mailen min pa denne maten for a unnga spam. Husk a kopiere mailen min og sa erstatte ordene med tegn.) - har 2 stykk Endret 30. desember 2007 av TZer0 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skulle gjerne ha fått en invite jeg også Men dette er samme type invites som det man kan signe opp på hjemmesiden for å få? I så fall hvor lenge bruker det vanligvis å ta før man får tilsendt en? Lenke til kommentar
TZer0 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ingen fler invites - alt er brukt opp. Endret 30. desember 2007 av TZer0 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg tar gledelig imot en invite! Lenke til kommentar
Amblin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det går vel også an og stille seg på den ventelista demmes. de slipper inn noen hundre i slengen, men de har vel pause nå fram til januar en gang. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 TZer0 sier han har sendt meg en invite, men hva skjer så? Invite systemet treigt? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 :'( hvorfor vil dere ikke dele ut invite til de som spør først? ((( er ikke alle som sitter på sin kjære maskin dagen lang og lusker rundt forumet. nå får jeg ratt aldri noen invite Lenke til kommentar
Rottestyggen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kunne gjerne tenkt meg en invite. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har sendt mail, men fikk bare en link til en blogg. når får man passordet så man får begynt å spille? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 har sendt mail, men fikk bare en link til en blogg. når får man passordet så man får begynt å spille? Når de slipper deg inn. Det er ikke automatisk innslipp enda, er foreløpig betaversjon. Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 søk på google etter "erepublik invite ?" og registrer deg på forum osv. og skaff deg invite slik. Det jeg gjorde. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har en invite til overs, første som sender PM får edit: invite tatt Endret 30. desember 2007 av KriFos Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Virker som ett utrulig interessant spill, så setter pris på om det er noen her som har en invite til overs Hadde vært stilig hvis vi hadde klart å fått Norge på rett kurs Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da er endelig jeg også med i spillet, trener meg opp til krig og er jobbsøker Heter Stavaas ingame. Lenke til kommentar
Willburn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har en invite til overs. Gi meg en PM om du vil ha. Oppdaterer posten om det er mulig eller skriver ny post der jeg sier jeg har gitt bort invite når det er gjort. EDIT: Der var den gitt bort! Sorry til de som ikke har fått men det er sikkert plenty andre som vil gi invite! Endret 30. desember 2007 av Willburn Lenke til kommentar
mortefos Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) invite gone Endret 30. desember 2007 av mortefos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå