CAT0 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er lite profitt i Binary-gruppen, dette kan man også sjekke selv! Det er nettopp det som er poenget. Man presser ikke prisene ned ved å gå i dundrende underskudd om man ikke har noen rike onkler i amerika. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvem snakket om dundrende underskudd? Det går ann å drive en bedrift som er "self sufficient", altså ingen fortjeneste eller tap. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Send meg gjerne en invite på PM! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 om noen kan sende meg en invite PM også hadde jeg blitt glad, hørtes spennende ut. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 må nok skuffe Foxhound gutta og fortelle til hele samfunnet her at dere er rimelig dyre og har unødvendig høye våpenpriser!disse kunne vært langt lavere og om folk kunne vært litt mere velvillige til å senke prisene og sparket i gang samfunnet kunne vi kommet mye lengre på kortere tid! dessverre er folk alltid ute etter å tjene de små ekstra gronkene! Men det er minimum 150NOK jo Kan ikke ta mindre Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ny her. Har fem gull hva kan jeg bruke det til? Anyone? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvis dere forbinder kapitalisme med å oppnå høyest mulig pris så tror jeg dere har misforstått totalt! Kapitalismen baserer seg på at det er markedet som bestemmer hva de vil gi for en vare; hvis ikke markedet vil ha varen til angitt pris må man enten senke prisen eller gå konkurs. Som et eksempel så kan vi jo ta Fox-gruppen, de har strengt tatt nesten ikke hatt noen salg siden de startet opp - noe som virker særs suspekt! Vi har ikke hatt så mye salg enda nei, men vi startet jo for et par uker siden da... Det kommer seg etterhvert håper jeg. Endret 3. januar 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Norge er fortsatt midt i byggingen av landet, vi trenger mat og hus, våpen tar vi når det trengs. Mao. i mars. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hmm, dette går litt trått akkurat nå. Jobbe Spise Trene til krig, tilsammen 2 minutters spilletid pr dag? Blir vel bedre kanskje? edit: invites er borte vekke Endret 3. januar 2008 av xstian Lenke til kommentar
Virgin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) hvis noen trenger invite er det bare gi meg mail-adressen, så sender jeg invite fort som fy! 0 igjen! Endret 3. januar 2008 av Virgin Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om folk bare kunne ircet, så ville de invite greiene gått mye lettere Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 beklager gutta! skulle kanskje ikke brukt "virkelige" begreper som kapitalisme sosialisme. Og jeg har samme formening som deg om hva kapitalisme er deziree. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser at det går an å lage egen avis i spillet. Hva om vi lager en avis som prøver å formidle beskjeder til de andre norske spillerne som ikke er fra Gamer.no og prøver å få landet på rett kjør økonomisk? Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dette virker morsomt. Invite please? Lenke til kommentar
haha24 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har to invites. Send PM med mailadresse Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Går nok ann å lage en slik avis ja, problemet er å få folk til å lese den. Tror det er mange som går inn på spillet, jobber og går ut igjen uten å lese avisene, parti-publiseringer osv. akkurat som i dagens samfunn det. Folk gidder ikke, rett og slett! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Går nok ann å lage en slik avis ja, problemet er å få folk til å lese den.Tror det er mange som går inn på spillet, jobber og går ut igjen uten å lese avisene, parti-publiseringer osv. akkurat som i dagens samfunn det. Folk gidder ikke, rett og slett! Jeg leser Kanskje det må til med litt "Se og Hør" overskrifter. Noe så banalt at folk bare _må_ kikke og når de først har lest en gang og fant innholdet spennende så kommer de nok tilbake. Edit: Dagens samfunn leser faktisk ganske mye avis, Norge lå vist på verdenstoppen. Om det leser på politikksidene er en annen sak. Edit2: Hvorfor er det så mange som abselutt skal inn på matmarkedet og ingen som starter husfirma? Norge trenger hus! Endret 3. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Norwegian Housing i samarbeid med Daaze Housing er stolte over å kunne presentere at norges første hus er ferdig! I denne sammenhengen ønsker vi å auksjonere bort dette første huset til en heldig vinner der overskuddet vil gå rett tilbake til arbeiderne slik at vi kan produsere enda billigere hus til det norske folk! Minsteprisen vil starte på 250 NOK og budrunden varer til 00:00 GMT, altså 01:00 norsk tid. For å gi bud så kan du enten sende en message til zandordandor in-game eller skrive i kommentarfeltet i artikkelen her. Lykke til med budrunden! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når arbeiderene deres får høyere lønninger og prisene på hus går opp, så krasjer ting. Håper at dere forstår det, synes alle selskapene eller presidenten burde bestemme en basislønning som alle bedrifter kan gå utifra. Ellers så blir det jo kun dere som får råd til hus, og alle andre har bare små lønninger men får råd til den billige maten de produserer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når arbeiderene deres får høyere lønninger og prisene på hus går opp, så krasjer ting. Håper at dere forstår det, synes alle selskapene eller presidenten burde bestemme en basislønning som alle bedrifter kan gå utifra. Ellers så blir det jo kun dere som får råd til hus, og alle andre har bare små lønninger men får råd til den billige maten de produserer. Ikke vær latterlig, hus koster 200 poeng å bygge. Våpen 10 (pris 100), Mat 1 (pris 2), Gaver 2 (pris 5). Om vi skulle tatt samme pris som våpen, ville huset kostet 2000, Mat 400, Gaver 500. Nå krever vi altså bare 250 for å by, noe som virker mer enn rimelig på meg. Om etterspørselen er stor, så vil prisen stige, men det ser jeg ikke for meg. Er få som har så mye penger, annet enn eventuelle cheaters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå