Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er nok flere ting som spiller inn på den. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 2nok i begynnelsen tror jeg, ikke jeg som er sjef. Men det er non-profit, vi prøver bare å få noen hus ut på markedet. Det siste norge trenger nå er griske typer, vi må bygge oss opp ffor å sto imot sverige. Hva må til for å få noen hus bygd? Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har 2 stk invites! Send PM med mailadresse Btw, trenger en jobb! EDIT: Ingen flere invite igjen Endret 2. januar 2008 av snowhill Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan jeg joine et firma? F.eks fox hound.. Gå på Economy, og Find Job, så skriver du en CV, helst på engelsk, og du vil få søknadder! Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kommer ikke innpå siden lol xD Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lager en ny post for og reklamere for firmaet vårt. Fox Hound Armory (FHA); Den første seriøse våpen industrien i Norge er her!! Fox Hound Armory er den beste leverandøren innen militært utstyr av topp kvalitet, Fox Hound er lederen av Elite soldater og Spesial våpen! Fox er sønnen til firmaet, FHA har foreløpig 2.00 i skill, og bare de som har 2.00 i skill, kommer inn i FHA. vi har en sønn av firmaet som heter Fox, der de bygger opp skill til 2.00, og blir overført til FHA, der det er høyere lønn, og bedre betalinger av varer. Håper noen er intressert i en jobb hos oss, vi trenger flere arbeidere til og erobre verden Send PM til Bushido_Will eller Kimmag ingame, og vi skal se om vi kan få skaffet deg en fin stilling. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Okey, har nettopp fått invite (takktakk ) og starta og eg trur eg trenge ein jobb eller noko sånt.. Nokon som har ein god jobb til meg? Heite Chicka Chicka Boom Boom ingame Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har 2 invites. Pm så sender jeg. Vennligst ikke be meg sende uten å benytte deg av mailen du får til å registrere deg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sendte deg PM angående jobb Kimmag Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi i NorgesHus kan fortsatt tilby jobber, mer på pm. Vi har IRC channel for diskusjon. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det noen oppegående hus firmaer egentlig? Hele Norges befolkning bor jo på gata. Kan være med hvis noen som trenger investor til ett? Har 5g til overs Lenke til kommentar
Kaarekork Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) <-- pm for invites, har 2 for øyeblikket * er tom nu dessverre * Endret 2. januar 2008 av Ultraman Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Daaze housing er oppegående, vi har nok ett hus klart i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for invite Ultraman Da var det bare å sette seg inn i hvordan dette fungerer ... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skjer med dette binary greiene? Tar jo seg inn over alt, bare juks eller? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Trur nok det er FreakForum som har samlet seg. Og de kan litt om samfunnet, så de tar sikkert over. Men vi i NorgeHus har sikret inntekt, selv om den ikke er skyhøy. Bare join IRC-kanalen vår, PM for info. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ja, de driver med multiaccounting med mer. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Kan noen lage en liten oppsumering på hva som har skjedd opp gjennom tidene? Slik jeg har skjønt det så har Svenskene og Italienerne(?) jukset litt både her og der, masse faky accounter og pengeoverføringer mellom land etc. Er Binary gjengen virkelig fra FreakForum og handler de med rent sinn? Opplever vi en form for juks evt. Bug utnyttelse også i lille eNorge? Endret 2. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå