Flimzes Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har 5g til overs, noen som vil starte et firma? Eller noen som trenger hjelp i et firma? Isåfall kan jeg delta. Jeg har ti G... Lenke til kommentar
Kaarekork Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hai jeg signa opp på hjemmesida, en knapp der det stod at man fikk en invite, og jeg fikk så en mail av dem, med henvisning til en blogg osv.. og at jeg kommer med når mitt land trenger flere citizens. Er dette det samme som dere andre som får invites av andre? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 haijeg signa opp på hjemmesida, en knapp der det stod at man fikk en invite, og jeg fikk så en mail av dem, med henvisning til en blogg osv.. og at jeg kommer med når mitt land trenger flere citizens. Er dette det samme som dere andre som får invites av andre? Nei, du får ikke automatisk invite om du registrerer deg på forsiden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har wellness noe annet å si enn at når den når null så dør du? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som gidder å sende meg invite? Lenke til kommentar
noringen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har 2 invites hær... bare å sende mæ en PM med emailen deres Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Firmaet vårt har 50G, brukte nylig 150G på og oppgradere Vi selger våpen, Kimmag ingame! EDIT: Firmaet heter Fox Hound Armory, faren til Fox firmaet Endret 2. januar 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Takk til noringen for invite! Nå som jeg er registrert så har jeg 2 invites å gi ut. Standard rutine; PM meg med e-mail adresse. EDIT: Da var de borte gitt. Endret 2. januar 2008 av Duztey Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg heter Gramex ingame.. Er siden veldig treg eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan jeg joine et firma? F.eks fox hound.. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som trenger jobb? Kan skaffe dere jobb i NorgesHus. Pm for henvendelser. Endret 2. januar 2008 av Crossed Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som trenger jobb? Kan skaffe dere jobb i NorgesHus. Jeg trenger... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gode tider, innbyggertallet i norge har snart dobla seg siden nyttår Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vil ha invite nå? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som trenger jobb? Kan skaffe dere jobb i NorgesHus. Pm for henvendelser. Hvor mye betaler dere i lønn da? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 2nok i begynnelsen tror jeg, ikke jeg som er sjef. Men det er non-profit, vi prøver bare å få noen hus ut på markedet. Det siste norge trenger nå er griske typer, vi må bygge oss opp ffor å sto imot sverige. Endret 2. januar 2008 av Crossed Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva er egentlig gavene godt for? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bedre wellness vil jeg tro. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bedre wellness vil jeg tro. Er det ikke det maten er til for da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå