Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dra på marketplace og kjøp mat, ellers går du tom, og wellnessen din synker til 0 og du dør Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har en ekstra invite?! PM meg da please! Thanks! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 trenger også invite, pm meg Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tar mer enn gjerne imot invites Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pm meg for invite, har2stk Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har en ekstra invite?! PM meg da please! Thanks! Sendt. Nå har jeg ikke invite lenger. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har 2stk invites, send meg en pm. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 1 invite igjen, send helst pm med mailadresse , så går det litt fortere EDIT: null invites igjen Endret 2. januar 2008 av destroyy Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ikke verst, Norge har gått fra 50 til 250 innbyggere siden denne tråden ble startet. Satser på at enda flere joiner, så vi har soldater å stille opp med, når svenskene invaderer oss i mars. Endret 2. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du tror de kommer til å invadere oss? Hvis du har sikre kilder på dette foreslår jeg at vi starter en opprørsgruppe til å være klar når dagen kommer at svenske angriper. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du tror de kommer til å invadere oss? Hvis du har sikre kilder på dette foreslår jeg at vi starter en opprørsgruppe til å være klar når dagen kommer at svenske angriper. Sveriges nest største parti vil invadere. Det største partiet har samme mål tror jeg, de prater om "stormaktstid". De to partiene har 75% av stemmene til sammen. Vi må stå sammen mot den svenske fare! Endret 2. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har en invite? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ser dere prater om at nordmenn før fikk 100 nok i startpakke.. Stemmer dette? For jeg startet just nu, og jeg har 0. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har fremdeles 1 invite igjen, anyone ? *Prøve å få flere folk til å joine * Forresten er siden nede? NÅr jeg skal inn står det: Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/erepubli/public_html/includes/functions.inc.php on line 648 :S Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har to invites, to første som sender PM får, men da skal dere registrere på den, viktig at invitesene blir brukt Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har to invites, to første som sender PM får, men da skal dere registrere på den, viktig at invitesene blir brukt Og er det flere som trenger, så har jeg også to. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har 5g til overs, noen som vil starte et firma? Eller noen som trenger hjelp i et firma? Isåfall kan jeg delta. Lenke til kommentar
Baldolaf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har også to invites. Send PM for invite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå