PoWerFeeD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 De tingene som kan forandres er f.eks. hvor mye hver medborger får i startpakke. 100NOK er alt for mye og presser priser på diverse ting langt opp over produksjonskostnader, se f.eks. Fox, en våpenprodusent. Alt av priser må ned, ellers går bedrifter konkurs tilslutt! Og uten bedrifter så har vi et problem. Det sitter noen få folk, da spesielt innenfor gaver, våpen og mat som tar ut store summer i fortjeneste, dette er ikke noe som ganger Norge, men de selv, i en kort periode. Jeg ser for meg at vi må få startet opp fler selskaper, med lave lønninger, men som også selger varene til en billig penge! Vi kan forøvrig nåes på #erepublik.no EFnet Og si at ett firma tar ut store utbetalinger blir meningsløst uten du kan bevise noe av det synes nå jeg. Vi er ett nyoppstartet firma som trenger ansatte. Vi vil også gi våre ansatte nok til å kjøpe mat HVER dag fra starten av. Vi må også lønne litt høyere for å få nok ansatte. Deretter balansere inntaket av annsatte etter forespørselen etter GIFTS. Deezire. Kom med bevis før du selger ut. Raufoss Technology kjøper gull og sikrer deg jobb selv i nedgangstider! Send meg PM ingame eller her hvis du ønsker å selge! Kjøper 1G for 30NOK! Ellers kan jeg si at 1 Gull er verdt langt over 60kr. Kilde: http://www.erepublik.com/economy_stats.htm Så det vil være dumt å selge dem for halvparten. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Genialt browserspill. Men det er dessverre alt for lite å gjøre, får håpe de kommer opp med en del nye ting etterhvert. + at siden er umåtelig treig til tider EDIT: Må bare spre denne rundt: http://erep.krifos.com/ Norges forum for erepublik Endret 1. januar 2008 av thadon Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Powerfeed, det er helt feil. Grunnen til at 1 g er verdt det samme som 55 NOK er fordi det er 15 000 norske kroner i sirkulasjon. Over 40 % av dem tilhører unaktive kontoer. Med andre ord så er 30 NOK en helt "grei" pris. I land som bla. England så er startdagslønnen under det mat koster, og man starter med 0 kr. Ekstremt mystisk at forholdene er så mye bedre i Norge. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er også ganske redd for inflasjonen. Ser allerede at bedrifter går med høye underskudd grunnet høye lønninger og lave salgstall. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er helt lost i erepublik. Fortell meg hvordan det funker. Forresten har jeg aldri spil sånne spill på nett. Så hvordan funker det? Hele greia er vel å late som det er det osv... Men hvordan går det ann å leve seg inn i noe sånt. Jeg vil vite. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvem er med på å lage Hardware partiet edit: Diskusjon.no partiet edit #2: har 2 invites. bare send PM om du trenger noe Endret 1. januar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har hvertfall kuttet i rekkene på Raufoss Technology for å investere i Raufoss Food. Raufoss food segler mat til 3NOK/enhet og lønner sine ansatte 3NOK/enhet. På denne måten klarer folk å kjøpe seg mat i tide. Prisen på mat kan godt synke når jeg får finregnet på produksjonskostnadene! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vil joine FOX Hound Armory? Vi har quality 2 våpen, og vi trenger noen til, join Fox først, fordi der ranker dere fra skill 1 til 2, så kan du joine FHA(Fox Hound Armory) ^^, Lenke til kommentar
Raidon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Noen som har en invite å gi meg? Har lyst til å prøve dette spillet? PM meg Håvard Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kunne gjerne tenkt meg en invite selv. Dette virker spennende! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vil gjerne prøve ut dette:) Når du først velger en vei og gå. er det ingen vei tilbake? Invite pelase:) Lenke til kommentar
Drevvatne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har veldig lyst til å prøve, så send meg en invite til [email protected], takk:) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har veldig lyst til å prøve, så send meg en invite til [email protected], takk:) Har du ingen invite? Eller har du fått det? Ellers kan du få en av mine:) Lenke til kommentar
Drevvatne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nei, har ikke fått noen invites, så hvis du kan sende meg en hadde det vært supert Endret 2. januar 2008 av Drevvatne Lenke til kommentar
Drevvatne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Venter i spenning på å få en invite fra noen Men skal legge meg å sove for noen timer nå, så er det vel kommet inn en invite når jeg står opp håper jeg Lenke til kommentar
peids Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ønsker svært gjerne en invite fra noen. Kan mailes på peids [ at ] online DOT no, eller PM her på forumet. (Mail "stykket opp" grunnet faren for spam) På forhånd, tusen takk =) Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har 1 invite igjen. første som sender PM med mailadressen sin får den. Og en ting til dette er 3. dagen jeg spiller og jeg har ikke kjøpt mat kan noen si ossen man gjør dette/om man er avhenging /bla bla Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har 1 invite igjen. første som sender PM med mailadressen sin får den. Og en ting til dette er 3. dagen jeg spiller og jeg har ikke kjøpt mat kan noen si ossen man gjør dette/om man er avhenging /bla bla Du må ha mat. Kjøp mat på markedsplassen. Mat heter 'food'. :-) Jeg har forresten en invite hvis noen vil ha. PM meg med e-postadresse, så sender jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå