hebbe_lille Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, brukarnamnet du ynskjer er allerede brukt. Du må berre finne på eit nytt brukarnamn. Jeg har prøvd mange forskjellige brukernavn. Når jeg prøver noe annet enn d navnet jeg egentlig villa ha så får jeg opp denne meldingen istede: The email already exists! Skjønner null og ingenting nå. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Virket interessant. Noen som har en invite å gi bort? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Også hypp på en invite Takk på forhånd Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei. jeg fikk d te. Så no worries Takker uansett for svar. Heter Nielsen85 ingame, så bare å adde meg Ingen flere invites dessverre. Endret 1. januar 2008 av hebbe_lille Lenke til kommentar
Baldolaf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde også satt stor pris på en invitasjon. Lenke til kommentar
Blate Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ville også satt pris på en invite, hvis det er noen som har en tilovers Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har to stykker. PM meg med mailen så skal jeg sende Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Raufoss Technology søker enda folk! Dropp inn CVen din og send meg en PM enten ingame (foretrukket) eller her med ingame nick så gir jeg dere et proposal! Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Deezire, siden jeg ikke kunne nå deg ingame så har jeg sendt deg en PM her. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om noen har en invite så send iveg, hørest spennende ut Lenke til kommentar
Blate Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har også 2 invites. Send meg en PM med email hvis noen er interessert Da var jeg tom for invites Endret 1. januar 2008 av Blate Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Virker veldig spennende, jeg er med om jeg får tak i en invite Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har 1 invite å gi bort, send PM Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Lykkesmeden er ett helt nytt firma anno 1. Januar 2008 som nå søker ansatte. Vi har en lønnstigen vår ser slik ut. Arbeidsdag 1: 4NOK Arbeidsdag 4: 5NOK Arbeidsdag 8: 7NOK (Videre stige kommer etterhvert.) Vi vil også kjøre en bonus for arbeiderene som er aktive og er inne i samfunnet hver dag. Vil anbefale alle som synes dette browser spillet virker spennende om å søke hos oss. Gifts vil være essensiellt i fremtiden av spiller til å holde Wellness oppe. Daglig leder er Krokill Mens jeg har fått god hjelp av Aspic Vegrad og Thadon Vi er også det 2. firmaet som har startet med Gifts. Så send pm ingame til Krokill om du er ute etter en litt mer lukrativ stilling enn matindustrien. Vi vil ikke trenge så mange ansatte som matindustrien. Men vi vil ta godt vare på de ansatte vi trenger Og du vil ALLTID få nok penger til mat. Vi er alle i startfasen, og mye vil forandre seg de kommende ukene. Edit: Måtte kutte lønn etter jeg "The Gift Company" selger GIFTS til 3NOK (3,48VAT). Endret 1. januar 2008 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Norge går mot inflasjon og mye må gjøres - lønninger må ned, priser på mat må ned og priser innen våpenbransjen må ned. Sistnevnte jobber jeg hardt med men sliter med at mange nye selskaper selger til høye priser samtidig som de lønner noen få godt. Raufoss Technology kjøper gull og sikrer deg jobb selv i nedgangstider! Send meg PM ingame eller her hvis du ønsker å selge! Kjøper 1G for 30NOK! Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Må vel få røska opp i de problemene som er, men kan noen prøve å forklare meg hvilke muligheter vi har til å forandre ting gjennom politikken? Ingen av partiene hadde mye konkrete planer, vil gjerne se forslag til løsninger. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) De tingene som kan forandres er f.eks. hvor mye hver medborger får i startpakke. 100NOK er alt for mye og presser priser på diverse ting langt opp over produksjonskostnader, se f.eks. Fox, en våpenprodusent. Alt av priser må ned, ellers går bedrifter konkurs tilslutt! Og uten bedrifter så har vi et problem. Det sitter noen få folk, da spesielt innenfor gaver, våpen og mat som tar ut store summer i fortjeneste, dette er ikke noe som ganger Norge, men de selv, i en kort periode. Jeg ser for meg at vi må få startet opp fler selskaper, med lave lønninger, men som også selger varene til en billig penge! Vi kan forøvrig nåes på #erepublik.no EFnet Endret 1. januar 2008 av Deezire Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Endelelig har jeg fått meg en invite, ser dere ingame snart karer. Mest sannsynlig under kallenavnet: QBab Edit: QBab for the rescue! tamdadaaam! Endret 1. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hmmm, det er jeg (Sjefen) som leder avstemmningen for øyeblikket. Jeg kan ikke love noe bokstavelig talt siden jeg ikke er 100% sikker på hva en president kan gjøre, det eneste jeg vet er at Norge kommer til å få det bedre med meg ved roret. Det hadde bare blitt teit hvis jeg hadde lovet å innføre noe som faktisk hadde vært umulig for en president å innføre Endret 1. januar 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor lenge er det til neste valg? Det vi trenger her er god gammedags sosialisme, bedrifter hvor alle tar ut like mye og hvor man jobber med å produsere og ikke tjene penger. Vi må få kontakter så vi sikrer oss mot angrep fra andre land mens vi bygger oss opp. Er det inngått avtale med Sverige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå