Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da er jeg med, har søkt jobb ingame. Hvis det er noen her som trenger arbeidskraft så si fra. Den er sikkert linka til før, men fant en liten "noob" guide. http://www.erepublik.com/forum-topic-272.html Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Daaze housing trenger arbeidskraft, ingamenick? Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har 1 inv igjen pm meg så inv jeg deg! Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som vil ha invite? har igjen 1. pm asap Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sykehuset "Oslo SentralSykehus" er etablert, bare å PM for jobb. trenger ansatte. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Et spørsmål.. På hvilke andre måter kan man tjene penger og gull enn å bare gå på arbeid og trykke på WORK? Synes alt virker så forbaska tregt Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er vel ikke stort annet å tjene penger på i begynnelsen, men utviklerne finner vel på flere ting vi kan sysle med etterhvert Et spørsmål.. På hvilke andre måter kan man tjene penger og gull enn å bare gå på arbeid og trykke på WORK? Synes alt virker så forbaska tregt Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har sagt det før, men tar gjerne imot invite Kan godt bli ansatt osv i bedriften til folk om dere inviter meg Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 stadig bare to partier. kanskje de to partiene trenger konkurranse? Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk invite nå, takker Trenger en jobb, noen som vil ha meg til å jobbe, og hvor mye lønn skal jeg isåfall be om? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi trenger ein siste medarbeidar. Har du 10 gull? Så får medarbeidarskap i ei ny bedrift vi skal starte PM! Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 PM MEG FOR INVITE ASAP! 1 IGJEN! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da er jeg i gang Har fått arbeid og greier, men veit ikke om jeg skjønte så mye av spillet, lite å gjøre? Har 2 invites for de som vil ha! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har forresten invites. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg spiller det, heter Kimmag, og er i Fox Hound Armory VI SKAL TA OVER VERDEN! Lol Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Viss noen har flere invites så si ifra a har spurt mange, men har ikke fått noen. Prøvd i 3-4 dager nå. Vil så gjerne spille Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er Deliverium forresten Lenke til kommentar
End-re Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 En invite ville ikke vært å forakte hvis noen har Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei igjen. Lurte på et par ting. Fikk nettopp en invite tusen takk te roger 360 Men da jeg får opp siden hvor jeg må skrive inn info om meg selv osv, så får jeg en melding "Username already exists!" Hva skjer me dette? Er det fordi jeg har brukt denne email addressa når jeg har sent forespørsel inn til erepublic om å få invite? Hjelp!! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, brukarnamnet du ynskjer er allerede brukt. Du må berre finne på eit nytt brukarnamn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå