Erigon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis man kjøper en bærbar med preinstallert vista, er det da mulig å få tak i DVD med Vista uten å måtte betale for en extra lisens? Uten bloatware og annet som senker farta. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke sikker på at det funker nå, men finn ut hvilken versjon du har (home, business eller noe sånt), og så laster du demo-versjonen av vista på microsoft.com og bruker den koden som er bak på PC-en din Vet ikke om det funker å skrive inn koden i demo-versjonen, men noen sa det skulle gå iallfall Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk Det var en tanke, men liker jo best å ha original-DVD-en som jeg er vant til fra XP. Helst med SP1 på Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, det skjønner jeg godt. Jeg ville også hatt det på den måten selv, men jeg vet ikke om det går ann å få tak i helt lovlig...? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Eller er det noen plasser man får med original CDen. Ikke en sånn recovery CD. Eller er det helt slutt på det? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville prøvd å kontakte Microsoft om dette. Gjorde det selv da jeg trengte XP på disk, sendte lisensnøkkel, kvittering, navn og adresse og fikk det 1-2 uker etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå