Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg må ha meg nye hodetelefoner nå. Har kikka litt på forskjellige merker, men det er så utrolig mye forskjellig, så jeg aner virkelig ikke. Jeg var innom en butikk og prøvde et par av AKG sine lukkede og husker at de isolerte jævlig bra. Har også kikka på noen av disse Har noen spesifikasjoner: -Lukkede -Maks 600,- -Komfortable -God kvalitet. Jeg er litt kresen. -Kjent merke som f.eks. Sennheiser, eller AKG. Helst ikke Koss, pga dårlig erfaring. -Må takle en del forskjellig musikk, men mest metall og rock. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Tåler du størrelsen og at de klemmer ganske hardt på hodet, er K518DJ et typisk forslag til lukkede hodetelefoner med grei lyd i denne prisklassen. Dersom du tøyer bøylen litt, er de brukbart komfortable, men trenger uansett å venne seg til dem. Kvaliteten og isolasjonen er det lite å si på. Anbefaler å kjøpe dem fra CDON, der koster de (ut fra hva jeg husker), 459kr+frakt (30kr). Endret 29. desember 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kjøpe Akg K 414P. Har prøvd de en god del nå. Synes de er veldig bra, bortsett fra at de presser veldig mot ørene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kjøpe Akg K 414P. Har prøvd de en god del nå. Synes de er veldig bra, bortsett fra at de presser veldig mot ørene. De presser veldig mye i begynnelsen. Etter en stund blir bøylen slakkere, og headsettet meget behagelig! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kjøpe Akg K 414P. Har prøvd de en god del nå. Synes de er veldig bra, bortsett fra at de presser veldig mot ørene. De presser veldig mye i begynnelsen. Etter en stund blir bøylen slakkere, og headsettet meget behagelig! Så fint! Takk for at du opplyste meg. Hvor lang tid ca? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kjøpe Akg K 414P. Har prøvd de en god del nå. Synes de er veldig bra, bortsett fra at de presser veldig mot ørene. De presser veldig mye i begynnelsen. Etter en stund blir bøylen slakkere, og headsettet meget behagelig! Så fint! Takk for at du opplyste meg. Hvor lang tid ca? Kommer helt an på. Brukte vel ett par dager selv. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan vel også forsøke å tøye dem litt selv og, forsiktig. Et annet tips kan være å sette dem rundt noen bøker over natten for å slakke det litt mer "naturlig". Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Personlig ville jeg ikke ha hengt meg opp i hvilket merke du vil kjøpe. Faktisk er det noe av det dummeste jeg hører folk si! Hvorfor? Det er enorm forskjell mellom de ulike modellene fra hvert merke. Å kjøpe «et kjent merke» er mer eller mindre en utdatert myte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå