Reeve Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har sett dette blir sagt flere ganger i forskjellige tråder, og derfor oppretter jeg denne tråden, hvor vi kan diskutere hvorvidt utsagnet er rett eller galt. Jeg fant ingen andre tråder som omhandlet dette, så oppretter selv. Jeg vil komme tilbake med mine egne meninger senere i en egen post, så førstepost foirblir nøytral. Finner noen en tråd som omhandler dette utsagnet, så vær så snill å gi meg link Endret 28. desember 2007 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva mener du? At folk er galere jo religiøsere de er? I så fall er jeg uenig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, det er det jeg mener, og det er det vi skal diskutere Men selv du må vel være enig i at det finnes mange religiøse - og kristne ekstremister (jeg anser ikke ateisme som en religion, men det finnes allikevel ekstremister her og). Jeg har sett flere artikler med bl.a. kristne som mener dommedag kommer (eller skulle komme i julen) og hadde derfor sperret seg inne i en mine. Her hadde de også med 400 liter bensin, og var klar for å drepe seg selv hvis noen prøvde å komme inn. Og så har vi jo forskjellige ateister som dreper prester og brenner kirker etc. Selv syntes jeg det går mer mot religiøse enn ateister, og at religion er et godt mål på galskap. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vet ikke helt jeg Zeke. Men du sier at "du har sett flere steder at dette er blitt sagt". Det er du selv som har sagt det andre steder, etter hva jeg kan se? Ser ikke helt poenget med å holde oppe en tråd hvor emnetittelen inneholder en konklusjon, snarere enn et spørsmål, problemstillingen har vært oppe før og er oppe i andre lignende tråder, og trådstarter presenterer problemstillingen på feil grunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg