oya Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Holder på å utvikle en side for friidrettsklubben jeg er medlem i. Det er ytret ønske om et bildegalleri med mulighet for opplasting av bilder. Noen som vet om et ferdig script som lar seg inkludere, slik at alle aktuelle sider ved scriptet blir integrert i designet mitt. Har følgende behov: - Skalering av bilder slik at det lagres i begrenset størrelse på serveren. - Kategorier - Innlogging for å laste opp (kan godt være en bruker) Kan evt. få noen tips til hvordan jeg kan få dette til selv. Har tilgang til mysql. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vet ikke om noe sånt noe, men hvis du f. eks laster ned coppermine-gallery, så går det vel ann å lage designet du har inn i det? (Forresten så var den vel feilposta?) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mortz har et som kan fungere til ditt bruk, tror det skal være med en liten guide til hva du trenger og gjøre... Klikk her for og laste ned bildetgalleriet Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg brukte noe som hette Plogger galleri for ikke så lenge siden,var veldi enklet og inkludere i designe. Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 zenphotos skin er veldig enkelt å endre på ... sjekk på www.zenphoto.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå