Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm, skjermen fungere ikke lengere!

Anbefalte innlegg

Fikk blåskjerm på laptopen min, skulle til å kjøre 3dmark06 på den og så når den restarta seg funka ikke skjermen...kobla til crt skjermen så fungerte alt som normalt.

Når jeg går på nvidia control panel å så konfigurer flere skjermer...så registrere den bare crt skjermen...

Spec: Dell m1710

Go7900gs

intel core2duo 2.0ghz

ram 2.5 gib

windows vista

Noen som har peiling på om det er skjermen som tok kvelden?

eller noe annet ?

Lurer på om jeg skal levere den inn på garanti, har igjen ca 2 måneder av garantien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt vanskelig å si, siden vi vet ikke hva som sto på blåskjermen/feilmeldingen

Skjermen er det verste delen som kan gå galt med. hvis du har garanti, må du sikkert punge ut med 1000kr for skjermen egeandel eller no'

(correct me if im wrong)

har du prøvd å kjøre 3dmark igjen?

Har ikke peiling på hva som som sto når jeg fikk blåskjerm, men nå får jeg ikke blåskjerm lengere...

Men jeg fant dette etter litt søk på google.

''The laptop switches on but the screen remains dark. In some cases a faint image is visible on the screen. This problem can be caused by a faulty fluorescent light, inverter, video cable or a problem on the motherboard''.

Tror det er noe med hovedkortet, fordi skjermen blir lyser når jeg slår på laptopen, men får ikke fram noe bilde.

Men du sier att du må betale 1000kr på egenandel for skjermen.... Jeg har fått skifta ut hovedkort og skjermkort på garantien...

Endret av hans2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...