Gå til innhold

modifisere firmwire på nordic mp4 media player?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Det er en slik billigspiller som koster rundt 150-200 kr fra kina, de er det ikke verdt bryet å modifisere (no offense). Det finnes i alle fall ikke noe eget program for det, så må bli din egne hobby

Lenke til kommentar

jeg vet det. Faktisk så koster den MYE mindre enn det. Den fulgte med illustrert vitenskap abbonement som jeg betalte 29 kr for. Tingen er at dette er en billig(ere) utgave av en dyrere. På min er lyd opptak og fm radio deaktivert. Det er programmer som aktiverer disse funksjonene, men venter på oppdatering av programmet som tar min spillers fw. Mikrofon er ikke integrert på den, men det er bare å lodde på. Skal ikke bare modifisere software, men hardware også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Må da gå an å få tak i en overgang til denne. Eller sprenger hele dritten hvis utgangen blir belastet med en 60ohms Portapro? Følger det suggne ørepropper med som man skal bruke?

Hvordan er greien generelt i bruk - og skjermen? Klar over at det bare er en billig leke, men kan den brukes til å se en tv-serie uten å ergre seg over kvaliteten?

Lenke til kommentar

Overgang er ikke så vanskelig å få tak på, nei. Den klarer garantert å drive et par hodetelefoner greit nok, og det bør den, øreproppene som følger med har en horribel lydkvalitet.

Den har et temmelig sært menysystem, og skjermen er av samme type som er på fargeskjermene til billige mobiler.

Se video på den er faktisk ikke så utrolig ille om man skal dømme etter klippet som er lagt inn på forhånd, så det er fullt mulig dersom du takler kornete video på en 1"-skjerm, med en herlig dose etterslep.

Bare jeg hadde hatt en overgang (evt. ork til å lage til en), skulle jeg kommet med noen kommentarer på lydkvaliteten med litt bedre utstyr, men har til dels mine tvil.)

(Det er en stund siden jeg satt med Clixen min, hadde jeg sammenlignet hadde det vært nødvendig med innlagte latterpauser. :) )

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Er ny her på siden, og vet ikke om jeg har gjort dette riktig.

Jeg fikk også en Nordic mp4 spiller av Illustrert Vitenskap.

Etter å være brukt noen ganger, har den "låst seg", d.v.s. at når

jeg slår den på, kommer det et timeglass på skjermen. Det blir stående

slik, uansett hvor lenge jeg venter. Ingen av tastene virker lenger,

kun På / Av - bryteren.

Noen gode råd vil bli verdsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kast den og kjøpe en skikkelig spiller. seriøst, du får ikke support på noe slik drit som bokstavelig koster en hundrelapp å importere fra kina. skal ikke mange hundrelappene til for en spiller som faktisk er brukbar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...