mmm320 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) fikk en nordic mp4 avspiller i premie fra illustrert vitenskap, er det mulig på noen måte å modifisere firmwireren? edit: er ikke sikkert på om jeg postet i riktig kategori Endret 28. desember 2007 av jorgen_re Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 gratulerer med spilleren. Når du har funnet ut at det går ann å modifiserer og c++ er språket du må bruke så er dette riktig forum. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 har funnet programmer som tar dump av fw og kan modifisere, men de støtter ikke dennye fw som er på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er en slik billigspiller som koster rundt 150-200 kr fra kina, de er det ikke verdt bryet å modifisere (no offense). Det finnes i alle fall ikke noe eget program for det, så må bli din egne hobby Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 jeg vet det. Faktisk så koster den MYE mindre enn det. Den fulgte med illustrert vitenskap abbonement som jeg betalte 29 kr for. Tingen er at dette er en billig(ere) utgave av en dyrere. På min er lyd opptak og fm radio deaktivert. Det er programmer som aktiverer disse funksjonene, men venter på oppdatering av programmet som tar min spillers fw. Mikrofon er ikke integrert på den, men det er bare å lodde på. Skal ikke bare modifisere software, men hardware også. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 http://www.s1mp3.org/en Bla litt på sidene der og se om du blir klokere.... Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er der jeg fant programmene. For min fw er det enda under utvikling Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hovedproblemer for min del er at spilleren kun har 2,5mm-utgang. Selvsagt kan jeg kjøpe overgang, men det er en grunn til at man har en skikkelig spiller. Hadde vært gøy å eksprimentere litt, så hold oss gjerne oppdatert! Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 jeg skal i alle fall bytte ut til 3.5mm jack, men da må jeg lage en annen case til å ha spilleren i. Trengs det en forsterker hvis en liten høyttaler skal virke? Lenke til kommentar
erlendgre Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 har funnet programmer som tar dump av fw og kan modifisere, men de støtter ikke dennye fw som er på den Hei, Lurer på om du kan si noe om denne spilleren. Hvor stor skjerm er det? viser den divx-filmer(codecs)? Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hvilken spiller? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har bestilt det abonnementet jeg og nå. Går det ikke an å koble i minijack engang er det det du sier? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kun 2,5mm-utgang. Det betyr at den ligger i skuffen og støver. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Må da gå an å få tak i en overgang til denne. Eller sprenger hele dritten hvis utgangen blir belastet med en 60ohms Portapro? Følger det suggne ørepropper med som man skal bruke? Hvordan er greien generelt i bruk - og skjermen? Klar over at det bare er en billig leke, men kan den brukes til å se en tv-serie uten å ergre seg over kvaliteten? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Overgang er ikke så vanskelig å få tak på, nei. Den klarer garantert å drive et par hodetelefoner greit nok, og det bør den, øreproppene som følger med har en horribel lydkvalitet. Den har et temmelig sært menysystem, og skjermen er av samme type som er på fargeskjermene til billige mobiler. Se video på den er faktisk ikke så utrolig ille om man skal dømme etter klippet som er lagt inn på forhånd, så det er fullt mulig dersom du takler kornete video på en 1"-skjerm, med en herlig dose etterslep. Bare jeg hadde hatt en overgang (evt. ork til å lage til en), skulle jeg kommet med noen kommentarer på lydkvaliteten med litt bedre utstyr, men har til dels mine tvil.) (Det er en stund siden jeg satt med Clixen min, hadde jeg sammenlignet hadde det vært nødvendig med innlagte latterpauser. ) Endret 27. februar 2008 av Dradd Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hehe joda. men nå var det nå slik at jeg først og fremst bestilte for abonnementets del, og tenkte bare dette var en artig greie det gikk an å brukes f.eks på en busstur til flyplassen en sjelden gang. Lenke til kommentar
alselli Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er ny her på siden, og vet ikke om jeg har gjort dette riktig. Jeg fikk også en Nordic mp4 spiller av Illustrert Vitenskap. Etter å være brukt noen ganger, har den "låst seg", d.v.s. at når jeg slår den på, kommer det et timeglass på skjermen. Det blir stående slik, uansett hvor lenge jeg venter. Ingen av tastene virker lenger, kun På / Av - bryteren. Noen gode råd vil bli verdsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 kast den og kjøpe en skikkelig spiller. seriøst, du får ikke support på noe slik drit som bokstavelig koster en hundrelapp å importere fra kina. skal ikke mange hundrelappene til for en spiller som faktisk er brukbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå