Kexxy er sexxy! Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) hei hå. Da har det seg slik at det er kveld og mørkt, og de fleste vil vel roe seg ned eller bare slappe av og surfe på nettet. jeg tenkte jeg skulle gjøre det siste, MEN, det er alltid et men. Viften på skjermkortet bråker så sinnsykt mye.. er det mulighet for å stille ned hastigheten på viften? Takker for alle nyttige svar Mvh Kex Endret 28. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Et program som f eks RivaTuner lar deg lett gjøre dette hvis du ikke har SLi. Google it! Endret 28. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Fant det, men hvor stiller man på viften? Lenke til kommentar
noringen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan også se om det er et programm på driver cd-en som lar deg gjøre det... Æ fikk med Expertool med mitt Gainward 8800 gt kort. Det lar mæ stille viftan. Det burde følge med et eller anna program som gjør samme nytten med XFX sine kort. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan stille i Rivatuner og i nvidia control panel. Men den er ganske stille fra før, mener nå jeg. Har samme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå