Mr. Bojangles Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Tenkte jeg kunne lage en liten tråd hvor vi kunne diskutere om og rundt skjegg, siden dette er en del av livet til de fleste menn - enten man synes det er en plage og barberer det bort daglig, eller man prøver å "gjøre det beste ut av det". Hvilke skjeggstiler synes dere er fetest? Hva synes jentene her inne (ikke om skjegg på seg selv, men på gutter - bare for å få det avklart )? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Dette var da ikke en stor tråd Uansett så liker jeg skjegget mitt mellom 0-4mm siden jeg ikke gidder å barbere meg så ofte, samt liker å vise frem at jeg har noe ganske få har i dag. Er litt rart i grunn at det er så få som har jevn skjeggvekst her i Norge egentlig... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Barberer barten med jevne mellomrom - bruker høvel - og tar skjegget veldig sjelden. Foretrekker å bare ha helskjegg, da slipper jeg å tenke på barbering i hverdagen. Frisøren pleier å ta det kraftig med maskin de gangene jeg klipper meg, tilsvarende en ukes vekst eller noe. Hender jeg stusser med maskin selv om skjegget har blitt veldig langt så jeg ser ut som en bustete skotte. Har vel hatt helskjegg helt siden jeg fikk det, som er i overkant av et år siden tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Dette var da ikke en stor tråd Rom ble ikke bygget på én dag. Selv bruker jeg Braun Cruzer III, tar barten og kinnene hver dag og lar resten gro en uke eller litt mer, før jeg bruker tre-dagers-funksjonen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Heff, jeg skjønner ikke at folk bruker maskin jeg. Bruker jo lengre tid på det eller med en høvel kombinert med dusj Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Stusser du skjegget ditt med høvel? Hehe.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) AHA! Så ikke at det var snakk om stussing her Edit: Men man kan jo alltids bruke en kamm og en høvel da Endret 28. desember 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Eg barberer meg to ganger(samtidig) til dagen og føler meg ukomfortabel om eg ikke får minst en barbering til dagen. Bruker for øvrig Merkur HD høvel. En verden i forskjell(i positiv rettning) i forhold til maskin De siste tre-fire årene har eg hatt en goatee. Men av behov for forandring så tok eg den for noen uker siden... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Barberer meg hver andre/tredje dag, og har kinnskjegg som stopper ca. ved øreflippene. Har småtreig skjeggvekst, så gidder aldri å prøve å spare noe ut på noe vis. Eller, hadde et forsøk i sommer, men så ut som en ortodoks jøde etterhvert, så la det prosjektet på is :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Been there. Så på gamle bilder i dag og fant ut at jeg lot det vokse når jeg nesten ikke hadde skjeggvekst :S Ikke pent med langt skjegg når det ikke går det ikke er heldekkende nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå