HeoAnd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 According to one source, it is perfectly fine for Microsoft to ban you if you have a fan mod on your Xbox 360. A user of '360patches' was reportedly told directly from MS reps that his fan modification on the Xbox 360 is in violation of the terms of agreement so therefore MS can legally ban users from live for that very reason. His 12v fan mod wouldn't too hard to detect as voltage metering is something which should be easily detectable though bios settings. Quote from Microsoft Xbox Live TOS "The Service may only be accessed with an original Xbox or Xbox 360 console or by logging into your account via Xbox.com.? If you are accessing the Service via an original Xbox or Xbox 360 console, you agree that? you are using authorized software and hardware, and that your software and hardware have not been modified in any unauthorized way" You may be thinking well why is he quoting this?? Well because Microsoft have started banning xbox 360's with modded cooling. So if you've done the 12v mod your in risk of being banned for it.... How do I know this?? Because a friend of mine just had a nice chat with Microsoft About why he was banned and they explained it was because he had non-stock/modded fans. Yes Microsoft Seem's to be going ban bad, Merry Xmas to you to Microsoft. Perdon my french men for noe DRITT!!! Som om ikke denna maskinen trenger bedre avkjøling skal de nå banne ærlige, redelige kunder for å ta vare på xboxen sin. [rep -] så det smeller!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan kan MS oppdage hva slags vifter folk bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvordan kan MS oppdage hva slags vifter folk bruker? les de 4 siste linjene av første quote. bruker mobil nå så det blir litt tungvint å klippe og lime. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det der er jo bare tullete! Det er jo vi som betaler for 360'ene. Det er vår eiendom. Om noen installerer bedre vifter, kan da ikke det påvirke noen på Live Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jo det har faktisk det. Hørte om en kar fra Canada som fikk lastet ned en ikke-enda utgitt demo av duke nukem forever, etter at han satt i en lysegrå neonvifte i topplokket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jo det har faktisk det. Hørte om en kar fra Canada som fikk lastet ned en ikke-enda utgitt demo av duke nukem forever, etter at han satt i en lysegrå neonvifte i topplokket. haha! du kødder?? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Selvfølgelig gjør han det. Innholdet på en server endrer seg ikke pga at en dude smeller inne ei vifte i maskina si heheh:P Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg hører hele tiden skrekkhistorier om at MS banner folk fordi de har flashet firmware, installert vifter, kjøpt spill fra utlandet, brukket benet eller hatt sex med kona til Bill Gates, men merkelig nok hører man aldri om dette direkte fra noen som er bannet, bare fra tredjepart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Særlig det med kona til Bill Gates har jeg hørt skal være et stort problem. Jeg holdt på å gå i samme fella en gang jeg også, men heldigvis så hadde jeg sett en tråd på forumet som advarte meg mot å gjennomføre det... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, man kødder ikke med Melinda dersom man har lyst til å beholde gamerscoren sin! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Microsoft har full rett til å nekte deg å få tilgang til en tjeneste når de uttrykkelig har satt vilkår for den tjenesten og du ikke følger disse vilkårene. Hvorvidt det er fornuftig eller moralsk riktig å nekte noen tilgang fordi de har satt inn en annen vifte er et helt annet spørsmål. ...Det er en av grunnene til at linux er installert på denne maskinen og at jeg aldri vil kjøpe en konsoll fra det selskapet. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg skjønner dem godt! Har du bytta ut viftene i konsollen, er vel det en overhengende fare for at du også har gjort andre ting med konsollen.. Tenker at MS har vanskelig for å "se" hva du egentlig har gjort med konsollen.. men de "ser" gjerne at noe er modifisert.. og som betingelsene for LIVE sier.. Mod = ban.. så synes de kan slutte å sutre eller holde seg offline.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det øyeblikk du åpner konsollen din har du brutt EULA-en til konsollen og Xbox Live, i tillegg til å miste garantien på konsollen din. Dette er noe du har godkjent når du lagde din Xbox Live-konto. 14. SERVICE OPERATION AND EQUIPMENTThe Service may only be accessed with an original Xbox, an Xbox 360 console, a personal computer or by logging into your account via Xbox.com. You agree that you are using authorized software and hardware to access the Service, and that your software and hardware have not been modified in any unauthorized way (e.g., authorized repairs, upgrades and downloads). Any attempt to disassemble, decompile, create derivative works of, reverse engineer, modify, further sublicense, distribute or use for other purposes either the hardware or software associated with an original Xbox or Xbox 360 console or the Service, is strictly prohibited and may result in cancellation of your account and/or your ability to access the Service, and the pursuit of other legal remedies by Microsoft. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Enig med GangsterP og Ronin. Skulle MS ha reist rundt til hver og en og kontrollert at det kun er snakk om endring på vifta når det er avvik i strømbruket? Mye lettere og helt riktig etter EULAen å banne de tvert. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Nå er det vel ingen som har blitt bannet p.g.a at de bare har montert vifter, dette har bare spekulasjoner. Saken er vel den at det er lettere for ms å finne ut om man har montert vifter istedet for å "spotte" firmware oppdateringer. Om ms kommer til å starte å banne alle med 12v mod er like sannsynelig som å tro på nissen :!:. Selv om ms har sin fulle rett til å banne alle som har åpnet konsollen så tror ihverftfall ikke jeg at de kommer til å gjøre det. Vil jo heller si at ms har blitt litt midlere med tanke på banning, da de faktisk har unbanna mange konsoller i det siste. Endret 28. desember 2007 av MacBain Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen som KJENNER noen som har blitt banna fra Live pga modding ol? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hørt at hvis man tegner en fluesopp på 360n sin så blir det mulig å overvåke dusjen til kona til Bill Gates :Oo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hørt at hvis man tegner en fluesopp på 360n sin så blir det mulig å overvåke dusjen til kona til Bill Gates :OoIt works! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen her som har lagt inn bedre vifter da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hmm, min ntsc box er blitt bannet. vel antagelig for at den er ntsc. Skulle aldri tatt den med fra usa når jeg var der og jobba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå