String-Jurgen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har omtrent det motsatte problemet, hvis det skal overnattes noe sted må det bli hos meg siden dama deler rom med lille søster på 11... Det er overhode ikke noe problem for noen foreldre å sove her, men har litt lyst til å sove hos hu også, og det skjer da bare når hun en sjelden gang er alene hjemme selvfølgelig.... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Religiøse? Au contraire. Mamma er bare veldig overbeskyttende, pappa er mer ett "Du skal holde avtalen", menneske, bokstavelig talt. Jeg glemte å nevne at det første han sa når jeg kom hjem var: "husket du gummi?". Tror det de bryr seg mest om er at de slipper å bli besteforeldre. Poenget er: Mine foreldre er ganske strenge første gangen, men etter det så gir de stort sett faen. Mao; De mykner opp litt. Kansje det er noe du burde gjøre med dine? I tilleg kan du jo forvise de om at du bruker prevansjon, slik at det går opp for de at du vet hva du driver med. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Her i huset har det aldri vært et spørsmål eller problem.. dama sover over visst hun kan det.. Gidder ikke spørre foreldra mine om det siden jeg føler at det er det jeg som bestemmer Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Her i huset har det aldri vært et spørsmål eller problem.. dama sover over visst hun kan det.. Gidder ikke spørre foreldra mine om det siden jeg føler at det er det jeg som bestemmer Sånn har jeg også hatt det så lenge jeg kan huske. Hvertfall fra jeg var 14. Men når det er sagt så blir det en del mobbing fra foreldrene mine under frokosten når jeg har funnet meg en ny dame på byn og de ser på meg at jeg bare venter på at hun skal stikke hjem. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bakkan_* Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er 15, og kjerringa er 15.. Jeg får ikke lov til å sove hos ho, og ho får ikke sove hos meg ;( POKKER! Jeg har mast og mast, men jeg får ikke lov til å sove hos ho forde! Arg! Jaja.. Men så! Men så skjedde det noe spennende! Vi har vært sammen i over 3månder, og det er endelig nyttårsaften, jiipi! Etter mye om og menn, så fikk jeg lov ;D Heller sove hos ho, enn å være med vennene mine på byen, hoho. ÅJA!! Mamma er gææren! Sjuk i hue! Pappa bor selfølgelig ikke med mamma, men han syntes det er helt greit. Mamma er sær, veldig sær. Det eneste som skal til er å mase masse, masse! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Uhm, hvorfor blei jeg gjest? :S Omforlatels. (siste man, "Bakkan") Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Ehm..? Endring: Derja! Endret 29. desember 2007 av Bakkan Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skulle egentlig sove over hos dama på nyttårsaften, men det føler ikke foreldrene mine seg komfortable med, med dem sine egne ord. Så da foreslo jeg at jeg kan sove ALENE på gjesterommet dems, men det også er visst en grense de ikke har lyst å gå over. Jeg prøver saklig å argumentere å diskutere rundt det her, men bare jeg nevner ordet "overnatting" så blir mamma fly forbanna. Uansett hva jeg sier, får jeg samme svaret slengt midt i trynet: "vi synes du er for ung til å overnatte hos kjærester". Det er utenfor min hjernekapasitet å fatte hva som er så ille med at jeg sover på gjesterommet dems. Uforståelig. Jeg får jo lov å sove i samme seng som kompisen min, så om jeg var bi hadde det vært fritt frem for homsesex. Foreldre er noen veldig rare dyr. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg skulle egentlig sove over hos dama på nyttårsaften, men det føler ikke foreldrene mine seg komfortable med, med dem sine egne ord. Så da foreslo jeg at jeg kan sove ALENE på gjesterommet dems, men det også er visst en grense de ikke har lyst å gå over. Jeg prøver saklig å argumentere å diskutere rundt det her, men bare jeg nevner ordet "overnatting" så blir mamma fly forbanna. Uansett hva jeg sier, får jeg samme svaret slengt midt i trynet: "vi synes du er for ung til å overnatte hos kjærester". Det er utenfor min hjernekapasitet å fatte hva som er så ille med at jeg sover på gjesterommet dems. Uforståelig. Jeg får jo lov å sove i samme seng som kompisen min, så om jeg var bi hadde det vært fritt frem for homsesex. Foreldre er noen veldig rare dyr. AKKURAT!! Jeg kan ikke bli mere enig i det siste du skreiv der! " Jeg får jo lov å sove i samme seng som kompisen min, så om jeg var bi hadde det vært fritt frem for homsesex." Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 AKKURAT!! Jeg kan ikke bli mere enig i det siste du skreiv der! " Jeg får jo lov å sove i samme seng som kompisen min, så om jeg var bi hadde det vært fritt frem for homsesex." Akkurat, ja. Og, jeg kan virkelig ikke forstå hva som er så ille med sex i det hele tatt. Det er jo bare en god ting, egentlig. Og jeg håper virkelig for min egen del at foreldrene mine ikke tror jeg er dum nok til å ha sex uten prevensjon. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og jeg håper virkelig for min egen del at foreldrene mine ikke tror jeg er dum nok til å ha sex uten prevensjon. Hehe, berre vent til du ligg der og tenkjer med den andre skallen:) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hehe, berre vent til du ligg der og tenkjer med den andre skallen Det hodet som er på toppen av kroppen forteller meg at jeg alltid må ha med meg kondom i tilfelle hodet som er midt på kroppen tar over styringen. Selv om jeg aldri har hatt noe problem med å styre meg. Endret 31. desember 2007 av Eivolele Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Første gang jeg hadde ei dame med hjem tror jeg at jeg var 16.. Vi var på et diskotek som ble arrangert på et lokal i nærheten. Jeg spurte bare foreldrene mine om jeg kunne ha noen sovende over og dem svarte ja. Da vi kom inn døren å de så at det var ei jente fikk de "O.O" øyne. Vi så på film i stuen ca 2 timer før vi gikk inn på rommet mitt. Og ca 10 min seinere ropte faren min på meg (på persisk). Han lurte på om jeg hadde kondomer ligaenes for sikkerhetens skyld. Jeg svarte ja og gikk tilbake til mitt rom. Mer snakk ble det bare ikke.. Har heller ikke hatt noen 'sære' foreldre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og ca 10 min seinere ropte faren min på meg (på persisk). Han lurte på om jeg hadde kondomer ligaenes for sikkerhetens skyld. Jeg svarte ja og gikk tilbake til mitt rom. Mer snakk ble det bare ikke.. Haha, morsomt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjekt og ha en annen nasjonalitet i slike tilfeller. Blitt litt ille om pappaen din spurte deg på norsk "Hva sa han?" "Nei han bare sa at vi måtte huske og slukke lyset i stua når vi fikk og la oss." "Ok" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå