andriesa Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei lurer på 1:Hvordan program burde jeg bruke vist jeg skal lage ei ISO fil av mange små file. 2:Hvordan gjøres det. 3Å må være et gratis program jeg slipper og betale masse penger for.? Takk for alle som svarer (spør vist det er mer dere lurer på)... Erfaring med win rar har prøvd meg litt ved og pakke inn alle filene der så tar jeg og prøve og laga ISO FILE av det jeg pakka inn i win rar men alt stoppet på 650 MB, Mens jeg skal pakke inn 4,31 GB Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan laste ned Active ISO Burner som er freeware. Har dårlig tid , så kan ikke gi deg en god forklaring ...... Du må sette inn en helt ny CD , og deretter starte programmet , deretter må du bare prøve resten selv .... Finn ut hva det er du skal ha som ISO fil først. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan laste ned Active ISO Burner som er freeware. Har dårlig tid , så kan ikke gi deg en god forklaring ...... Du må sette inn en helt ny CD , og deretter starte programmet , deretter må du bare prøve resten selv .... Finn ut hva det er du skal ha som ISO fil først. takk skal teste med en gang:P Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan dette være til hjelp? Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Kan dette være til hjelp? Ja akkoratt. Noe i den stiln jeg trengte, det som var linka lenger opp var jo bare for og brenne iso paa plate ikke lage ei iso file!!! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tråden flyttes til Programvare. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå