oathunder Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har kabel, har begge brannmurene hvilken skal jeg bruke (hva er best). Norton (Internet security) 2002,eller ZoneAlarm Proversion 3.5 Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Norton er vel mest beryktet for å trekke mere systemkraft, men tror firewallen er vell så bra som ZoneAlarm...Du får se hva som trekker mest system power kanskje, hvis ikke noen andre her vet noe om det... Lenke til kommentar
rodmixture Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Definitivt Zonealarm.Den har vunnet en del tester og skårer en del bedre en Norton sin. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg kjører Zonealarm, og det virker knirkefritt, så lenge man husker å justere ned programkontrollen når man starter nyinstallerte onlinespill for første gang. Eneste jeg er litt skeptisk til er erfaringene fra cnet.com der de sier at den spiser ressurser som bamsemums etter en stunds bruk. Jeg har ikke merket noe til det, kjører Win XP Home. Jeg stemmer for Zonealarm! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 anbefaler ZoneAlarm på det varmeste, rask og liten Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det som er bra med Norton er at det er Ad-blocking og Pop-up killer med også. Såvidt jeg vet må man minst ha Pro versjonen av Zone Alarm for å få med dette også(Dvs. den versjonen som koster peng.) Norton kan man laste ned gratis fra Telenor ADSL sine sider. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Stemmer nok det at ZoneAlarm spiser ressurs, spesielt minne. Jeg brukte denne før men ikke nå mer, den focket opp MOHAA serveren min :smile: På et tidspunkt brukte den 350+ MB RAM og bruken bare økte og økte. Mulig det var spesifikt til min maskin men. Uansett borte ble den og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå