notu2 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg skal igang med å kjøpe med en 360, men lurer litt på noe... Jeg vet at man kan spille gamle spill på 360'en, og etter hva jeg har lest må en da legge spillet inn på hardisken. Spørsmålet er om man må ha det gamle spillet i maskinen samtidig for å spille? En kan laste ned de gamle spilla, men spørs om ikke de har blitt gjort noe med for at de skal kunne spilles uten plate i maskinen. For hvis en ikke trenger det, burde det vel egentlig ikke være noe i veien for å kjøpe denne og laste ned gamle spill (de som fortsatt er ute med seedere) og legge dem over... eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm hva er det du egentlig lurer på her? 360 kan spille en god del gamle xbox spill, men ikke alle. Du må da ha selve spillet, altså DVD-en og sette den i konsollen for å kunne spille. Man må ikke legge inn spillet på harddisk. Nylig har Microsoft gitt folk muligheten til å laste ned gamle spill for en liten slant (100kr ca), men dette er for øyeblikket bare fem stykker. Disse må legges inn på harddisken og tar ca 4GB hver. Tviler sterkt på at det er mulig å laste ned spill (gratis via torrents ol) og overføre dem via den dingsen du linker til. Da må man å så fall modde xboxen sin og da blir man nok banna fra Live ganske kjapt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En kan laste ned de gamle spilla, men spørs om ikke de har blitt gjort noe med for at de skal kunne spilles uten plate i maskinen. nedlasting av spill bryter med reglene for forumet og tråden stenges. det går som regel fint å spille xBox-spill på 360. det må som regel lastes ned en patch men dette skal 360'n ordne selv. sett i platen og gjør deg klar til å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg