wilbur626 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jippi! Masse Gravure til ps3en min! :D YAY YAY! Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har prøvd ut denne siden, men det er dårlig med filmer og nesten alt er dubbet.. er det noen andre som har noen sider som er bedre å laste ned fra til ps3? torrent filer går vel ikke? Lenke til kommentar
MakeLoveNotWar Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hører at det finnes siter hvor man finner de nyeste filmene i divX format. Flott med divX støtte altså! Endret 1. januar 2008 av MakeLoveNotWar Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fungerer webplayeren på PS3? Jeg laster ned filmene fra stage6. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bruker man samme adresseoppsett på de andre sidene? Jeg prøvde å søke men fant bare "hooray finally I can see ****.net movies on my ps3!". Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 det jeg mente var strengt tatt kan man laste ned filmer fra denne siden. hurra jeg er flink å formulere meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 *mine innlegg* Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg får det ikke til. Hva skal jeg skrive inn i nettleseren til PS3en? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen andre som opplever sinnsykt treig opplasting? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 *Mine innlegg* da får jeg gå å se heroes da Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Suspend/Resume virker ikke for min del, og da kan man heller ikke legge downloads i kø. Og hastigheten er ikke imponerende nei. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan får jeg lastet de ned? På pcen er det jo bare å trykke på thumbnailet av filmen du skal se så kommer en play knapp og en download knapp opp. Men gjør ikke det på ps3:S Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan får jeg lastet de ned? På pcen er det jo bare å trykke på thumbnailet av filmen du skal se så kommer en play knapp og en download knapp opp. Men gjør ikke det på ps3:S Gud da!! Les da førsteposten! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fyfader så genialt. Fikk til nå! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Enig der Eneste negative må være at nedlastingene ikke er helt feil frie, får en del "oppstod en feil under nedlastingen"... Endret 1. januar 2008 av Dryzz Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, det får jeg å. Pluss at siden har jo bare en del videoklipp men ikke ordentlige filmer, serier osv etter hva jeg har funnet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så at transformers filmen lå på den siden får et par dager siden. Men i dag når jeg skulle prøve å laste den ned til ps3 en var den fjernet. Men virker jo som det er masse copyrighta videoer på siden så jeg skjønner ikke helt hvorfor. Ah well... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fant tilfeldigvis ut an man ikke trenger å skrive ".divx" på slutten av url for å laste ned. Altså, for å laste ned, trenger man bare å skrive følgende. "http://video.stage6.com/VIDEO-NUMBER/" Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det funker fint å laste ned hvilken som helst filmtype fra hvor som helst. Ser ikke helt at det er noe spesielt med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå