Gå til innhold

Laste ned DivX fra nettet gjennom ps3!

hidden_dragon

Anbefalte innlegg

Stage6 is widely known amongst DivX fans as one of the best places to get high quality streaming DivX video. Unfortunately, the site isn't compatible with the PS3 ... or is it?

It is, so long as you're willing to fiddle around with the PS3's web browser a bit. Go to a Stage6 video you're interested in. For example, we've chosen the PS3's recent Universe of Entertainment ad. Edit the URL in your PS3 browser by pressing START.

URL displayed by browser:

http://www.stage6.com/PS3/video/1827927/PL...f-Entertainment

To download this DivX file to your DivX-enabled PS3, you're going to have to edit the video as such:

http://video.stage6.com/1827927/.divx

That's it! Press START, and your PS3 will start downloading the DivX file directly to your hard drive. You can do this with any video on Stage6. All you have to do is follow this formula:

http://video.stage6.com/VIDEO-NUMBER/.divx

Any other information is unnecessary! This only takes a few seconds, and you'll have high quality DivX files any time you wish.

Her er også en veldig straight forward, no bs måte og finne filservere.

Erstatt "misohoni" med tittel på det du leter etter (e.g star wars kid) og "mpg" med filtype du søker etter (e.g mp3)

Happy Hunting :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, funka som faen! Digg.

Funka også fint via remoteplay :)

Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk!

Hva er din definisjon av HD? 480x272?

720p

Så psp'en gir 720p ut på komponent, eller noe? I så fall gir jeg meg :-)

Lenke til kommentar
Haha, funka som faen! Digg.

Funka også fint via remoteplay :)

Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk!

Hva er din definisjon av HD? 480x272?

720p

Så psp'en gir 720p ut på komponent, eller noe? I så fall gir jeg meg :-)

Ja, det gjør den :)

Lenke til kommentar

Heisann.

Dette var utrolig kult, men fikk ikke helt til jeg:(

Jeg har fått lasta ned filmer fra den siden, og den legger seg på video lista mi. Men når jeg skal prøve å spille av så blir skjermen svart. Den begynner ikke å spille av:(

Får opp den DIV X logoen nederst til høyere. Også fader den ut og skjermen forblir svart. Stått slik i fem minutt uten at den begynner å spille av. Er slik på de tre filmene jeg har prøvd å laste ned. De er på ca 100 mb hver:(

Jeg har FW 2.1 med DIV x støtte også

Noen som aner hva dette er? Bruker HDMI kabel fra PS3 til Panasonic pv500 tven min.

Har lasta ned noen klipp fra ps store, det funker fint, men det er vel ikke divx da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...