hidden_dragon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Stage6 is widely known amongst DivX fans as one of the best places to get high quality streaming DivX video. Unfortunately, the site isn't compatible with the PS3 ... or is it? It is, so long as you're willing to fiddle around with the PS3's web browser a bit. Go to a Stage6 video you're interested in. For example, we've chosen the PS3's recent Universe of Entertainment ad. Edit the URL in your PS3 browser by pressing START. URL displayed by browser: http://www.stage6.com/PS3/video/1827927/PL...f-Entertainment To download this DivX file to your DivX-enabled PS3, you're going to have to edit the video as such: http://video.stage6.com/1827927/.divx That's it! Press START, and your PS3 will start downloading the DivX file directly to your hard drive. You can do this with any video on Stage6. All you have to do is follow this formula: http://video.stage6.com/VIDEO-NUMBER/.divx Any other information is unnecessary! This only takes a few seconds, and you'll have high quality DivX files any time you wish. Her er også en veldig straight forward, no bs måte og finne filservere. Erstatt "misohoni" med tittel på det du leter etter (e.g star wars kid) og "mpg" med filtype du søker etter (e.g mp3) Happy Hunting Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! Endret 27. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! fett. skal prøves på onsdag (nemlig da jeg blir eier av min første Ps3) Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bra post. Dette må prøves. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! Hva er din definisjon av HD? 480x272? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! Hva er din definisjon av HD? 480x272? 720p Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! Hva er din definisjon av HD? 480x272? 720p Så psp'en gir 720p ut på komponent, eller noe? I så fall gir jeg meg :-) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, funka som faen! Digg. Funka også fint via remoteplay Også den kvaliteten! HD rett på PSPen via remoteplay, fantastisk! Hva er din definisjon av HD? 480x272? 720p Så psp'en gir 720p ut på komponent, eller noe? I så fall gir jeg meg :-) Ja, det gjør den Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvordan får man divx på ps3`en. Kom opp feil melding da eg prøvde det dømet ovanfor. Må man laste ned divx player eller noe ? Endret 28. desember 2007 av albions Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvordan får man divx på ps3`en. Kom opp feil melding da eg prøvde det dømet ovanfor. Må man laste ned divx player eller noe ? Har du oppdatert PS3 til 2.10? Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvordan får man divx på ps3`en. Kom opp feil melding da eg prøvde det dømet ovanfor. Må man laste ned divx player eller noe ? Har du oppdatert PS3 til 2.10? jupp, det har eg Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) ah nå funka det vist. vadde vist skrevet feil adresse Endret 28. desember 2007 av albions Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 *mine innlegg* Må prøves. Si meg, finnes hele Sesong 2 av Heroes også på Stage 6? Uansett tror jeg Stage6 kommer til å ekspandere en god del etter dette. Får håpe ihvertfall! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 håper de gjør det enda lettere for oss med ps3 å laste ned Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hahaha fader så jævlig bra. jeg elsker ps3'en min mer og mer for hver dag som går. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) "slettet" Endret 28. desember 2007 av mnorm Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) får ikkje til å laste ned eg prøver å skrive .divx som i dømet ovenfor med får det ikkje til edit: fikk det til Endret 28. desember 2007 av kake111 Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Heisann. Dette var utrolig kult, men fikk ikke helt til jeg:( Jeg har fått lasta ned filmer fra den siden, og den legger seg på video lista mi. Men når jeg skal prøve å spille av så blir skjermen svart. Den begynner ikke å spille av:( Får opp den DIV X logoen nederst til høyere. Også fader den ut og skjermen forblir svart. Stått slik i fem minutt uten at den begynner å spille av. Er slik på de tre filmene jeg har prøvd å laste ned. De er på ca 100 mb hver:( Jeg har FW 2.1 med DIV x støtte også Noen som aner hva dette er? Bruker HDMI kabel fra PS3 til Panasonic pv500 tven min. Har lasta ned noen klipp fra ps store, det funker fint, men det er vel ikke divx da Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Stage6 fortjener litt skryt syns jeg, er beste filmtjenesten jeg noensinne har sett. Youtube kan gå og legge seg, lange filmer lastes inn på 2 sekund og i hyperbra kvalitet som youtube kan se lenge etter. 10/10 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Stage6 fortjener litt skryt syns jeg, er beste filmtjenesten jeg noensinne har sett. Youtube kan gå og legge seg, lange filmer lastes inn på 2 sekund og i hyperbra kvalitet som youtube kan se lenge etter. 10/10 Jepp, dette er bra greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå