KiD Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Skal etterhvert investere i vannkjøling og har kommet borti dette.... Noen innvendinger? Vannkjølingsettet: Magnum 309 WaterKit for AMD 1150,- Black Ice Pro Radiator 490,- 120 mm Titan Silent 89,- Magnum GPU vannblokk 449,- 4 xtra slangeklemmer Vanntank for eheim liten 435,- Har AMD XP1900+ og Radeon 9700... Vil ha en så stille PC som mulig. Noen forslag til stillest mulig strømforsyning? Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Noise Control fra microplex.no Men de er dyyyyyre, 1352 kr for en 370 watt. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva med å kjøpe en vanlig strømforsyning, og så sende den ned til gutta på www.waterheads.dk? De vannkjøler PSU for deg. Stillere PSU enn det får du neppe... Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 eller så kan du bare mekke deg din egen psu vannkjøler, bare å lodde et rør på en kobberplate, lodde av transistorene fra PSU, forlenge benene på transistorene og skru dem fast i kobberplaten. krøkete forklart men hvis det er av interesse kan jeg sende deg en mer nøye forklaring, et paint bilde av hele greiene ligg her: http://www.home.no/teigen/psu.bmp Lenke til kommentar
TreeFingers Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det settet såg ok ut. Har hørt at Magnum er tingen uten att jeg har så alt for mye peiling. Ville ikke ha dilla så altfor mye med PSU'en dah. Jeg skifta vifte på min - satte i en Enermax regulerbar vifte - og det tok seg av det meste av støyen fra den delen av pc'n. Værre er det med Radeon kortet, det bråker seg gjennom NoiseControl mattene mine uten problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå