Gå til innhold

Aerostars YAK-50 fra Rygge Airshow, tilbakemeldinger?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro å få gode tilbakemeldinger. :)

Kun behandlet i ljosstoga. Støyen dukket opp av seg selv da jeg kjørte blått til -100 på gråskalamiksen. (Lite toning på den, enten er det blått eller så er det ikke. Derav støyen.) Har mikkmekka litt med levels i det første bildet, på det andre er det "naturlig".

Har de i 2795x2000 og 2311x1553 her om noen skulle være interessert.

Lenke til kommentar
jeg synes flyene ble litt mørke, spesielt på det andre bilde.

Tåpelig kommentar. flyene er tatt mot himmelen, selvfølgelig blir de mørke. med mindre du har tenkt til å fly etter dem å blitse. dessuten hadde det sett helt jævlig ut om de var lyse, fordi det er det som ser så proffesjonelt ut, det lyset mot det mørke. skulle tro at du visste det etter kontrast-serien din. de mørke flyene er også med på å forsterke 2. verdenskrig følelsen, da det er slike bilder vi forbinder med den, og har sett på historiske dokumentarer. det er ikke detaljbilder av flyene, detaljene er urelevante.

Lenke til kommentar

Det er slettes ingen dårlig kommentar. Grunnen til at jeg synes de blir litt mørke er fordi det står noe under dem, og jeg blir veldig nysgjerrig på hva det er. Å lyse opp bare flyene littegran, er ikke en så krevende prosess i et bilderedigeringsprogram.

EDIT: Dette fikk jeg til med en komprimert lav-oppløselig fil.

post-94759-1198883145_thumb.jpg

Jeg kunne ha dratt litt hardere i spakene, men bare dette blir en stor forbedring for meg. Det er irriterende når man ser hint til detaljer noen steder, men ellers er det bare svart.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...