hidden_dragon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tenkte dette kunne være morsomt å poste. Video av en gammel klassiker gjennom remote play! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Spilling via remoteplay fungerer ypperlig! Vertfall i privat nettverk Over internett kan jeg tenke meg det blir litt laggy. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Sitter akkurat å skal til å bestille meg Final Fantasy VII, VIII og IX på ebay. Skal ha disse i samlingen, siden mine orginaler er blitt borte. Slik går det når man låner bort i hytt og gevær.. Hmm kom akkurat til å tenke på at jeg selvfølgelig må finne PAL spill.. Noen som vil selge sine kopier av Final Fantasy VII, VIII og IX? Endret 27. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Samme her.. Lånt bort og ødelagt. Skikkelig kjipt. FF7 går jo for rundt 900,- om dagen. Kommer nok bare til å stige enda mer i verdi tenker jeg. Tror jeg skal prøve å få skaffet originalene selv jeg. Fint å ha i samlinga, bare å ha de der! Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Sitter akkurat å skal til å bestille meg Final Fantasy VII, VIII og IX på ebay. Skal ha disse i samlingen, siden mine orginaler er blitt borte. Slik går det når man låner bort i hytt og gevær.. Hmm kom akkurat til å tenke på at jeg selvfølgelig må finne PAL spill.. Noen som vil selge sine kopier av Final Fantasy VII, VIII og IX? Du finner alle FF-spillene nye og forseglet på ebay.co.uk (engelske ebay) - pris ca 400/stk. Ikke glem FFVI (Final Fantasy III på SNES i USA), som også er fantastisk. Endret 28. desember 2007 av P1ay Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm kom akkurat til å tenke på at jeg selvfølgelig må finne PAL spill.. Noen som vil selge sine kopier av Final Fantasy VII, VIII og IX? Final Fantasy VII til 399,- - 13 eksemplarer igjen Final Fantasy VIII til 399,- - 2 eksemplarer igjen Final Fantasy IX til 399,- - 12 eksemplarer igjen Bare å bestille Urge Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sweet! Jeg måtte invistere i en ny VIII her for et år siden da jeg husket at min CD1 hakka osv.. Måtte noen guder forbarme seg over min VII og IX så jeg slipper å måtte kjøpe nye av de også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå