tommy_sn Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Etter en formatering og installasjon av alt mulig av programer tenkte jeg å lage et image av harddisken, slik at jeg k bruke denne neste gang istedenfor å legge inn alt manuelt på nytt.. Hvilket program er best til dette? Noen som er gratis eventuelt? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takker...det tenkte jeg ikke på i farta. Hvis pcn bryter sammen, klarer den å boote fra ghost CD-en og reinstallere XP slik det var da jeg tok full backup fra cd'er eller en usb harddisk? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det skulle jeg tro. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Et tips til de som vil ha en oppstartbar cd, med Driveimage XML og andre programmer, for eksempel A43 FileManager, slik at du kan slette sidevekslings filer for å få et mindre "bilde", kan sjekke ut Bartpe og en fra DriveImage XML som kan hjelpe deg på vei, helt gratis. PS: Hvis du vil gå litt lenger i å fremstille denne CD-en, kan det være en ide å se på The FREE Reatogo-X-PE Boot CD Mvh Meg. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bruker selv Ghost, funker fjell her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå