hidden_dragon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) What makes this more impressive is that all of these images will be running in full 1080p HD resolution, and at a silky smooth 60fps. That's almost unheard of in this generation of games. Imagine how exhilarating it will be to race these stunning tracks with Wipeout's trademark sense of speed. The French interview also reveals a few other interesting tidbits. Development of the game started less than a year ago, with a team of only six people. The team has grown to about 30 people now, with 3 of them having worked on the original PS1 Wipeout so many years ago. Although the game is just an HD version of the PSP games, the reworked textures and graphics will make it feel like a completely different experience. Also, expect licensed music from Kraftwerk, Mason, DJ Fresh and Stanton Warriors to return -- this time in glorious 5.1 surround sound. We can't wait for more. Endelig begynner litt av kraften i ps3 å komme frem. 60 fps, 1080p. Bare å ta hatten av for dette peeps! link Endret 27. desember 2007 av hidden_dragon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 viser dette kraften til PS3? Wipeout er vell ikke akkuratt en grafikk monster alla crysis derfor kan det kjøres i 60fps men blir dette en spill man kjøper over disk, eller nedlastning over PSN? til en billig penge som en arcade titel. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Så litt på det spillet på gamespot. Virket ikke som det største grafikk spillet jeg har sett? Kjøre i romskip eller hva det er på en bane? Men skal vel prøve ut demoen hvis det kommer en:) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 viser dette kraften til PS3? Wipeout er vell ikke akkuratt en grafikk monster alla crysisderfor kan det kjøres i 60fps men blir dette en spill man kjøper over disk, eller nedlastning over PSN? til en billig penge som en arcade titel. Hvis du mener at et spill må hete Crysis for å se pent ut, så er jo det din mening. Jeg så Wipeout HD i Tyskland på GC allerede sommer, og det så virkelig vakkert ut. Ikke minst seg det bra ut, men alt går forbanna fort. Mye skjer samtidig, og alt gikk smooth som bare det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gleder meg forbannet mye til dette her Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jøss, musikk fra Mason er ikke værst. Når kan jeg forvente release? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ganske sikker på at jeg hørte enn plass at Wipeout HD vil bli et spill du kjøper og laster ned vis PSN Vil tippe på at prisen kansje vill ligge på Warhawk prisen (239,-) eller noe slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå