hidden_dragon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) the latest build of Devil May Cry 4 not only looks better on the PlayStation 3 but also plays better than its Xbox 360 counterpart. One of the many reasons behind this could be the extra features Capcom is including in the PS3 version of the game in this month's issue of Famitsu, a popular Japanese magazine, they reveal that Capcom will be including exclusive features in the PS3 version of Devil May Cry 4. Some of these new features include; 5.1 LPCM audio, PSN support, and the option to install data to the hard drive. Apparently though, game data takes up 5GB of storage, but on the bright side of things, it removes all load times in the game. As of now, there is no word on what Capcom has planned for the PlayStation Network. Whether it's episodic content, new characters, new weapons, or even new bosses, we'll take it. link Endret 27. desember 2007 av hidden_dragon Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fete greier det ja!=) vet ikke om jeg skal ha det riktignok, ble litt skuffa over starten av serien, vet ikke hvorfor:S Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 5.1 LPCM? Er det liksom bedre lyd eller noe? the latest build of Devil May Cry 4 not only looks better on the PlayStation 3 but also plays better than its Xbox 360 counterpart. Gametrailers DMC4 comparison Jeg som er blind, eller er det null forskjell mellom versjonene? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 L'en står for Lossless, altså ukomprimert lyd. Det er en bonus man får når man har tilgang på Blu-ray Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmm, stilig. Men er det noe merkbar forkjell på lyden a? Samme forskjell som mp3/CD? For jeg må innrømme at jeg ikke hører noen forskjell mellom de to. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er nok mere trøkk i lyden skal vi tro Uansett er det vel godt at PS3 versjonene endelig nyter godt, og ikkje blir stresset slik vi har sett tidligere. DMC er uansett veldig uintressant for min egen del. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmm, stilig. Men er det noe merkbar forkjell på lyden a? Samme forskjell som mp3/CD? For jeg må innrømme at jeg ikke hører noen forskjell mellom de to. Om du ikke hører forskjell mellom Mp3 og cd så er du døv. Og ja, bruker Mp3 daglig og det fungerer helt greit på bilstereoen osv osv. Men hører fort forskjell på cd og en vanlig Mp3 med normal bitrate. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Så flott Det er PS3 versjonen jeg tenker mest på siden jeg har alltid hatt devil may cry til PS2 Jeg elsket DMC 3 all the way!! DanTe er jo mitt nick på buksa mi jo Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Virker som forskjellene stort sett er pga mulighetene som ps3 har i forhold til 360, altså ikke bare sånn at man har flere baner i spillet (selv om dette kommer også sannsynligvis). Uansett synes jeg at dette skulle bare mangle siden devil may cry er en serie for ps og at capcom har lagd nok eksklusive spill til 360 allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå