peach Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har 2x120GB disker i RAID 0 på en Highpoint 370 kontroller. Skal bytte til hovedkort med Promise RAID kontroller, og der vil ikke Highpoint arrayet funke. Går dete ann å slette RAID arrayet og samtidig fordele dataene på de to diskene? Litt kjedelig å brenne 200GB ut på CDer... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nei, du må ha en ledig disk som er like store som arayet du har nå er, eller så at du får plass til alt du vil ha backup av. Eks, har du de 2x120 helt fulle av data og du vil ha backup av alt, må du ha en disk på 240GIB. Håper du forsto den Lenke til kommentar
rodmixture Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har sjøl flytta fra en raid kontroller til en annen av ett annet merke og regnet med og miste data men når jeg kom in i windows og disk managment var det bare og importere ukjent og dataene var der.Var ikke innom bios på raid kontrolleren og den fant diskene under oppstart.. Er jo vert ett forsøk om du tørr..Er jo bare og flytte tilbake om det ikke funker. Lenke til kommentar
peach Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Hva mener du med importere ukjent? Uansett, jeg tenkte å lage meg en ekstra pc, og da må det gå en harddisk til hver sin pc, så de skal ikke stå i RAID lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå