Gå til innhold

Driver til Epson DX4250

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det ALLTId være så jævlig vanskelig finne drivere til printere på nett????

Noen som klarer å finne en driver til en Epson DX4250?

På Epson sine sider eksisterer jo ikke printeren en gang? Men jeg sitter da for svarte med en DX4250 i stua så hvorfor er den ikke på Epson sine sider %&¤¤%#"#!"#"!!"#!!!

:realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du hadde tenkt litt lenger en nesetippen, hadde du forstått at produktene som ligger under "produkter" er produkter som fortsatt blir produsert og er i salg.

Prøv "Teknisk Support" heller du :)

Mener du at printeren ikke er i produksjon lengre og at det er grunnen til at jeg ikke lengre finner drivere for den på nettet?

Da synest jeg det er dårlig av Epson å ikke lengre legge ut nyeste drivere for sine printere uansett hvor gamle de måtte være og om de er ute av produksjon. Hva er det for en kundebehandling?

Lenke til kommentar
Om du hadde tenkt litt lenger en nesetippen, hadde du forstått at produktene som ligger under "produkter" er produkter som fortsatt blir produsert og er i salg.

Mener du at printeren ikke er i produksjon lengre og at det er grunnen til at jeg ikke lengre finner drivere for den på nettet?

Da synest jeg det er dårlig av Epson å ikke lengre legge ut nyeste drivere for sine printere uansett hvor gamle de måtte være og om de er ute av produksjon. Hva er det for en kundebehandling?

Har du gjort som Zevs. sier og sjekka "Teknisk support" linken på Epson sine sider?

Fant mange drivere der...

Edit: rettet leif

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Herre.

Gjør du i det heletatt som jeg sier?

Ja, jeg sa at printeren ikke er i produksjon lenger. Produktene du finner under "produkter" er produkter som blir produsert og solgt den dag i dag. Men jeg sa ikke at det var grunnen til at du ikke finner driverene dine. Det er faktisk ene og alene din egen feil.

Siden det er romjul, og du tydeligvis er mer opptatt av å prøve å drite ut Epson skal jeg være litt snill med deg :)

Windows XP

Windows XP x64

Windows Vista

Windows Vista x64

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...