Gå til innhold

Musikk: Ny club/dance melodi!

Anbefalte innlegg

Hvor finner man disse "vst'ene" (noe jeg ikke helt skjønner hva er... plugins?) ? Og hvilke er det Mr. Basshunter bruker? :)

Det kan du ta opp i en annen tråd evt. opprette en ny (dersom det ikke allerede eksisterer).

For slikt har ikke noe å gjøre i min tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor finner man disse "vst'ene" (noe jeg ikke helt skjønner hva er... plugins?) ? Og hvilke er det Mr. Basshunter bruker? :)

Det kan du ta opp i en annen tråd evt. opprette en ny (dersom det ikke allerede eksisterer).

For slikt har ikke noe å gjøre i min tråd.

Ja, det var grusomt å ufint å spørre om noe slik i denne tråden din! Hysj, så ufint av meg. :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
veldig bra til å være 16 år spør du meg :w00t:

du går på musikklinje eller? virker som du kan nok om musikk til å være interessert nok

Går ikke musikklinje. Ikke enda i hvert fall - har det på andrevalg etter medier og kommunikasjon ;)

Takk for fine kommentarer :)

Lenke til kommentar

For å være ærlig, trenger man ikke så veldig mange musikalske ferdigheter for å lage billig handz up musikk som dette. Det blir derimot obligatorisk om man skal lage mer avansert elektronisk musikk som Andy Moor, Jaytech, Markus Schulz og Max Graham...

Falt altså ikke i smak, grunnet det at jeg ikke liker elektronisk musikk som dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...