Gå til innhold

HD Dekoder fra Canal Digital Parabol - lyd hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en av få som fremdeles synes at Stero er bra til Tv tittinga. Dette synes derimot ikke Canal Digital sin Sagem boks. Jeg kjører bilde via HDMI og lyd via phono pluggene fra dekoder til steroanlegg. Lyden er elendig. Setter jeg opp lyden på TV aparatet viser det seg at det også er lydforsinking på de analoge signalene. Dette høres helt fælt ut!

Kundeservice sa at slikt var det bare, og anbefalte meg å bruke optisk utgang..... Men dette støtter ikke mitt utstyr! Er det andre som opplever det samme?

Noen som får denne boksen til å søke inn kanaler fra en flere hoders satelitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er en av få som fremdeles synes at Stero er bra til Tv tittinga. Dette synes derimot ikke Canal Digital sin Sagem boks. Jeg kjører bilde via HDMI og lyd via phono pluggene fra dekoder til steroanlegg. Lyden er elendig. Setter jeg opp lyden på TV aparatet viser det seg at det også er lydforsinking på de analoge signalene. Dette høres helt fælt ut!

Kundeservice sa at slikt var det bare, og anbefalte meg å bruke optisk utgang..... Men dette støtter ikke mitt utstyr! Er det andre som opplever det samme?

Noen som får denne boksen til å søke inn kanaler fra en flere hoders satelitt?

Høres rart ut. Jeg har samme tuner og har den koblet til Nad sin stereo DVD reciver. Er ingen forsinkelse der, og lyden er helt super! Må være noe galt med instillingen eller med tuneren. Du har ikke lagt inn lyden med forsinkelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...