siemensboy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei, trykka inn enterknappen på tastaturet litt hardt etter å ha død i et spill :S ehum, har en fujitsu siemens laptop. Hva blir egentlig ødelagt når man gjør det? Skjermen ble bare svart, og jeg skrudde av pcen. nå starter den ikke =S Help =P? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du knakk vel et tilkoblingspunkt eller kanskje hovedkortet? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 blir dyrt detta da? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ja Vis noe på hovedkortet har gått så! Endret 27. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Får sende den tilbake til nettbutikken så får de fikse den er vell mitt alternativ? Nytt hovedkort + (jobb 450kr hos komplett pr time) 1000kr? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Minst + frakt. Men det er vel eneste alternativ hvis du ikke vil kjøpe ny pc? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ikke lev deg så inn i spillet neste gang Hva spilte du foresten? Men det kommer nok til å koste litt ja.. Endret 27. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har du ikke garanti da? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Minst + frakt.Men det er vel eneste alternativ hvis du ikke vil kjøpe ny pc? kjøpte pcen for 2 mnd siden =S nettspill som heter tibia =P hehe pleier ikke spille det men gjorde det nå, var litt morsomt så daua jeg xD trykka faktisk ikke så veldig hard heller, så var rart det her =/ men men.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Garanti dekker uasnett ikke skade tror jeg...?? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Jo men garanti fordi jeg trykka for hardt ? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvet ikke, men tvilsomt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har du ikke garanti da? Garanti (og reklamasjonsrett) dekker aldri selvforskyldt skade! Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dårlig timing ved å trykke på knapper i det ting går galt og selvforskyldt skade er vel i utgangspunktet ikkje synonymt. Trur eg kunne gjort det meget bra i NM i bissare tilfeldigheter, og det er fort gjort å annta at en gitt handling er årsaken til et problem som oppstår - selv om det viser seg å bare være absurde tilfeldigheter.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En laptop bør også være forsterket så den ikke går istykker om man trykker litt for hardt på tastene (avhengig av hvor hardt det er trykket). Så mulig garanti funker. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har du ikke garanti da? Hvorfor skal han ha meg da? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Får komme med noe konstruktivt: Såfremt du ikke bryter garantien (ytterligere), bør du skru opp maskinen og sjekke om alle kabler sitter godt i... En venn av meg "fikset" trackpaden sin etter at ledningen mellom den og HK datt ut. Sjekk også om biosbatteriet sitter godt. Endret 27. desember 2007 av garanti Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 selskapet trenger ikke og vite at du trykket hardt? kanskje det var sånn fra før av ? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Egentlig for å være helt ærlig ble jeg svært overrasket over at maskinen fucka seg når jeg trykka litt hardt på "Enter knappen". Og jeg synes det var tåpelig at den skulle bli ødelagt for det. Det var ikke så hardt, har aldri ødelagt et tastatur på den måten. Og non av tastaturene har fått gjennomgå hehe så jeg sender den tilbake og skriver at jeg er skuffet over hvor lite som skulle til for at den skulle bli ødelagt! Tror ikke jeg gidder skru fra hverandre pcen og trikse og mikse med kablene, det får firmaet gjøre takk for all hjelp sendern inn i morgen, hakke hatt tid til å sjekke innlegget før nå pga har jo ikke pc! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kansje du traff en rambrikke eller noe. brikke 2 blir ofte plasert under selve tastaturet Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 kansje du traff en rambrikke eller noe. brikke 2 blir ofte plasert under selve tastaturet Ja, det er 2x 1 gig brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå