Nemesis90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Heisann jeg har en nybygd 1 uke's gammel pc, Men.. den oppfører seg litt rart iblandt, tar veldig lang tid fra jeg logger inn i windows til jeg kommer helt inn.. bakgrunsbildet kommer opp, men ikke noe mer^^ prøvd og restarte litt, og det samme skjer.. har også et lite irriterende problem med half life 2 , episode 2. når jeg loader etter og ha kommet lenger, så hakker alt av lyd osv 4-6 sec under load.. allderig skjedd meg før.. og syns ikke Akkurat det er så stas på en splitter ny gaming pc til rundt 20000. har klokket litt, men tror ikke dette er årsaken til problemene. men det kan jo være.. hvem vet... føler hvertfall ikke jeg har noe problem med og kjøre spill ellers, har topscore i 3dmark 06 på 18037 så tror ikke det er dårlig oppsett som gjør at dette skjer. men ja, det plager meg ikke sinnsykt mye, men hadde vært kjekt og bare bli kvitt de problemene, blir fort irritert over små ting over lengre tid.. som kanskje alle blir^^ takker for alle svar og tips jeg får:) Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) hvis du allerede har installert nye drivere og windows updates, så kan det virke som om du har fått noe virus/spyware på datan. Et godt GRATIS program til fjerning av virus http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html og et antispywareprogram http://www.safer-networking.org/no/download/index.html . Endret 27. desember 2007 av xtreme22 Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 er nokk ikke virus du, fordi det skjer bare under loading av windows og halflife, resten som crysis/cod 4 kjører uten lagg Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 tror muligens det kan ha med minne klokken og gjøre, men ingen anelse egentlig, har scannet for virus/spyware , finner ikke noe der gitt. Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 har du tatt også resatt cmos (BIOS)? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 erhm, har ikke tenkt og resette bios ennå hvertfall. men om det blir nødvendig så kommer jeg til og gjøre det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå