Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette en måte å flørte på?

Gjest Flørt

Anbefalte innlegg

Anta at man er på høgskolen og jobber med noe faglig på en datalab. Anta at ei jente du liker og har pratet litt med kommer bort til deg sammen med venninna, for å spørre om noe faglig. De er i litt sprudlende og fnisende humør, og spør om noe som egentlig er ganske banalt, for så å leende se på hverandre når de innser hvor feil de har tatt i det du forklarer hvordan det er. Dette hendte meg for ikke lenge siden, og fikk meg til å føle meg vel på en barnslig måte. Men man kan jo lure på om de tulla med meg. Men kan man anse dette for en uskyldig flørt?

Jeg husker noe lignende skjedde meg for lenge siden. Det var ei jente som var forelska i meg (hun var det i mange år) som kom bort til meg sammen med venninna og spurte om noe guttegreier som de sannsynligvis ikke brydde seg det minste om. Det boostet ihvertfall mitt ego...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel være begge deler det, men vil nok tro at i 95% av slike tilfeller så er personen(e) intreserte og vil oppnå kontakt for å finne ut hvordan personen er.

Edit: Når jeg tenker meg om så skjedde akkurat det samme med meg en dag på u.skolen for en del år siden. Dette var en jente jeg hadde reddet fra voldtekt på en fest og ble litt intresert i meg. Men siden jeg ikke skjønte hvorfor hun kom bortil meg med vennina rett bak og deretter bynte å spørre/snakke med meg om totalt urelevante og uintresante ting så spurte jeg rett og slett hvorfor hun masa sånn :p Og der døde gnisten hennes for meg.

Like greit igrunn siden jeg ikke var det spor intresert i jenta :wee:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Men siden jeg ikke skjønte hvorfor hun kom bortil meg med vennina rett bak og deretter bynte å spørre/snakke med meg om totalt urelevante og uintresante ting så spurte jeg rett og slett hvorfor hun masa sånn :p Og der døde gnisten hennes for meg.

Haha, det var dagens :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...