Pastilleske Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei. =) Jeg står litt fast på R&C: Tools of Destruction, når man er på planeten med IRIS Computeren og går inn i den med Clank så får jeg ikke åpnet den døra i enden av rommet. Når jeg kommer dit med den Zonien så står det at jeg må velge Charge up fra Zoni kontrollmenyen når jeg kommer til den døra. Men så skjer det ingen verdens ting. Jeg prøver å trykke på Charge up flere ganger uten at Zonien reagerer eller at noe skjer. Er det noen flere som har opplevd dette og vet hvordan man får åpna døra? Det står på Help at Zonien må Charge up for å gjøre noe mot nodene for at døra skal åpnes eller noe sånt, men ingenting skjer. =/ Jeg har lett på gamefaqs også men det er ingen som har rekt å lage noen full walkthrough heller siden spillet er for nytt. =/ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Husker jeg rett, skal du et stykke tilbake for å hente flere zonies. De skal stå et sted på høyre side tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå