SanStian Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 God kveld, kjære forumvenner. Jeg er en stor fan av bilspill, veldig stor - faktisk. Test Drive Unlimited(Fra nå kalt TDU) er et fantastisk spill, men jeg vil ha mer. Jeg vil kjøre SUV'er. Jeg vil kjøre GL. Jeg vil kjøre Range Rover Vogue! Jeg sjekket i dag rundt på google, og fant mange rykter om at spillet skulle komme i mars 2008, faktisk med de bilene jeg nevner. Det hadde vært fantastisk. Er det noen som sitter på noen informasjon om når det skal komme? Jeg kan nesten ikke vente. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 God kveld, kjære forumvenner. Jeg er en stor fan av bilspill, veldig stor - faktisk. Test Drive Unlimited(Fra nå kalt TDU) er et fantastisk spill, men jeg vil ha mer. Jeg vil kjøre SUV'er. Jeg vil kjøre GL. Jeg vil kjøre Range Rover Vogue! Jeg sjekket i dag rundt på google, og fant mange rykter om at spillet skulle komme i mars 2008, faktisk med de bilene jeg nevner. Det hadde vært fantastisk. Er det noen som sitter på noen informasjon om når det skal komme? Jeg kan nesten ikke vente. Er nok dessverre ikke det siden det ikke er offiselt annonsert er det nok bare rykter som er tilgjenglig Dessverre. Men er enig i at det hadde vært artig med en 2 ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) leste et sted, som jeg ikke husker, vet ikke om det var rykter eller offisielt. men der så de at det er underveis og ville ha 2500km med veier (ca dobbelte av nr1) og offroad biler ville bli med, EDIT: fant linken, ser ut til og bare være rykter, men man får håpe. http://www.gameguru.in/pc/2007/09/test-dri...elease-in-2008/ men en 2er kommer nok.. Endret 27. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vogue og GL hadde vært saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 diverse busser hadde vært saker TDU 2 blir definitivt kjøp her i gården. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nå synger vel Atari på siste verset, og jeg tror de har solgt (eller skal selge) rettighetene til Test Drive-serien, så da er det vel ganske uvisst å si hva som vil skje med TDU2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kjøpte tdu på billigsalg i dag, og kan allerede nå si at jeg gleder meg til en evnt oppfølger! artig spill for oss gearheads! Er enig med dem som håper på flere kjøretøykategorier! SUV, vans, stasjonsvogner osv, det hadde vært no:) siden dette er den nyeste tråden om tdu, så slenger jeg på et lite spørsmål også(mulig det er besvart et annet sted, men fant ikke noe da jeg søkte): går det an å stoppe motoren på tdu på 360, slik som på pc? det var en fet liten detalj husker jeg! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm, Gamer.no skrev om dette en gang i Mai. Håper virkelig vi ser TDU2 om ikke så utrolig lenge! Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kjøpte tdu på billigsalg i dag, og kan allerede nå si at jeg gleder meg til en evnt oppfølger! artig spill for oss gearheads! Er enig med dem som håper på flere kjøretøykategorier! SUV, vans, stasjonsvogner osv, det hadde vært no:) siden dette er den nyeste tråden om tdu, så slenger jeg på et lite spørsmål også(mulig det er besvart et annet sted, men fant ikke noe da jeg søkte): går det an å stoppe motoren på tdu på 360, slik som på pc? det var en fet liten detalj husker jeg! Er vel bare å dra fram kartet og gå ut igjen ...så er motoren stoppa =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kjøpte tdu på billigsalg i dag, og kan allerede nå si at jeg gleder meg til en evnt oppfølger! artig spill for oss gearheads! Er enig med dem som håper på flere kjøretøykategorier! SUV, vans, stasjonsvogner osv, det hadde vært no:) siden dette er den nyeste tråden om tdu, så slenger jeg på et lite spørsmål også(mulig det er besvart et annet sted, men fant ikke noe da jeg søkte): går det an å stoppe motoren på tdu på 360, slik som på pc? det var en fet liten detalj husker jeg! Er vel bare å dra fram kartet og gå ut igjen ...så er motoren stoppa =) ja det har jeg funnet ut, men det ble liksom ikke det samme:p ikke at det har så mye å si uansett da, men det hadde vært kult med en stoppknapp Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Drar opp denne litt. Noen som har hørt noe om toer? Digger eneren. Kommer det offroading og slikt i tillegg blir jeg en glad mann. Håper på Land Rover Defender Endret 22. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 En Test Drive Unlimited 2 hadde vært en velsignelse! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 TDU2 ville vært et soleklart kjøp for min del ja. Elsket 1'ern Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Håper virkelig tdu2 kommer snart, genialt konsept for bilspill:D Fuel var jo bare noe arkadetull:( Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 2011 iflg. Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Test_Drive_Unlimited_2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor får de 2011 fra? Ekstremt lenge til da.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 kjøpte tdu på billigsalg i dag, og kan allerede nå si at jeg gleder meg til en evnt oppfølger! artig spill for oss gearheads! Er enig med dem som håper på flere kjøretøykategorier! SUV, vans, stasjonsvogner osv, det hadde vært no:) siden dette er den nyeste tråden om tdu, så slenger jeg på et lite spørsmål også(mulig det er besvart et annet sted, men fant ikke noe da jeg søkte): går det an å stoppe motoren på tdu på 360, slik som på pc? det var en fet liten detalj husker jeg! Fet detalj? Prøv å kjør en Corvette og sett deg i cockpit view. Om du studerer dashboardet vil du se et lite kart der, oppdatert i sanntid og greier. Trenger ikke mini-map da. Gleder meg til neste, men håper vi får mer variasjon. Det er greit nok å kjøre på dagtid, men jeg vil ha natt, væreffekter, mer variasjon i miljøene i stedet og slikt. Det er viktigere for meg enn nye biler. Motorsyklene må forbedres en del, og gjerne ta med en Harley. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 http://www.gamer.no/artikler/48667/test-drive-unlimited-2-avduket-/ Vel nå ser det ut til at spillet endelig kommer. Det har ikke kommet noen dato enda, men det kommer i hvertfall. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Gleder meg veldig til dette, forgjengern var meget bra! Dog noe skuffet over at det blir på en tropeøy igjen, ble veldig lei av Hawai. Hvorfor ikke prøve alpene f.eks? Edit: Noen som vet hvilken øy det blir forresten? Endret 14. mars 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hitra sikkert. Hadde vært litt tøft med alpene ja. Håper vi får mer info snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå