BLU3kp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) hei. Har et problem med det nye modemet som vi kjøpte da vi bestilte ADSL turbo fra telenor. Problemet er at modemet restarter minst 2 ganger hverdag. Og etter det har restarta, så får vi ikke nett igjen, det siste lyset blinker ikke grønt mer. Og da må jeg ta ut pluggen fra modemet ut i 10 sek, så sette den inn igjen. wops så funker nettet. Men det her skjer ganske ofte, så hvis noen kunne hjelpe meg, så hadde det vært flott:) Endret 25. februar 2008 av gattuso Lenke til kommentar
hritrend76 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg fikk det samme problem, har akkurat bestilt Turbo hos Telenor og fikk modem Speedtouch 780. Denne resetter seg selv veldig oftem det er så irriterende. Har nåen løsning på dette problemmet ? Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei!Jeg fikk det samme problem, har akkurat bestilt Turbo hos Telenor og fikk modem Speedtouch 780. Denne resetter seg selv veldig oftem det er så irriterende. Har nåen løsning på dette problemmet ? Og jeg har også samme problem, etter å ha fått nytt modem, og oppgradert til DSL Turbo 12000. Mektig irriterende. Vegard Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Fikk e-mail fra telenor, ble bedt om å sende tilbake modemet til dem, så skulle dem sende et nytt. Ifølge dem, så var de fleste speedtouch 780 feil produsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå