Aizen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har nettop kjøpt meg en psp på free record shop men så selfølgeligt når jeg kom hjem så er det en pixel som er helt svart:(. Er utroligt drid å bruke 2000kr på psp åsså skal den ikke ver 100%. noen som vet hva jeg kan gjør? Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har nettop kjøpt meg en psp på free record shop men så selfølgeligt når jeg kom hjem så er det en pixel som er helt svart:(. Er utroligt drid å bruke 2000kr på psp åsså skal den ikke ver 100%. noen som vet hva jeg kan gjør? Hadde også et pixel problem med pspen min, men den pikselen var hvit og ganske tydelig når det var svart eller enfarget bakgrunn. Det er ganske vanlig at det er døde piksler på psper og andre lcd skjemer, så jeg tror ikke det går ann og bytte hvis du bare har en. Jeg har bare måtte leve med den ene døde pikslen, tenker ikke over det lenger. Endret 27. desember 2007 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg fikk PSP til jul - kjøpt i england. Den har 2 pixelfeil, men de plager meg ikke stort. Er bare tydelig i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Finnes det ikke noen bilder du kan vise for å eliminere de døde pixlene? Eventuelt å massere skjermen eller noe sånn? Mener å ha lest det et sted.. Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Finnes det ikke noen bilder du kan vise for å eliminere de døde pixlene? Eventuelt å massere skjermen eller noe sånn? Mener å ha lest det et sted.. Ikke for å eliminere de døde pixlene, men for stuck pixler. Det fins en film som kan fjerne stuck pixler på youtube. Bare søk på " ". Og masere skjermen må man være forsiktig med, det kan hjelpe men det kan også ha motsatt effekt. Endret 27. desember 2007 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Finnes det ikke noen bilder du kan vise for å eliminere de døde pixlene? Eventuelt å massere skjermen eller noe sånn? Mener å ha lest det et sted.. Ikke for å eliminere de døde pixlene, men for stuck pixler. Det fins en film som kan fjerne stuck pixler på youtube. Bare søk på " ". Og masere skjermen må man være forsiktig med, det kan hjelpe men det kan også ha motsatt effekt. Hva er forskjellen på døde pixler og stuck pixler? Kjennetegn? Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Finnes det ikke noen bilder du kan vise for å eliminere de døde pixlene? Eventuelt å massere skjermen eller noe sånn? Mener å ha lest det et sted.. Ikke for å eliminere de døde pixlene, men for stuck pixler. Det fins en film som kan fjerne stuck pixler på youtube. Bare søk på " ". Og masere skjermen må man være forsiktig med, det kan hjelpe men det kan også ha motsatt effekt. Hva er forskjellen på døde pixler og stuck pixler? Kjennetegn? Er ikke helt sikker men.. Tror det var sånn at døde piksler som regel var hvite og/eller svarte, men stuck piksler var blå, rød eller grønn. Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hot pixels (always on) Det er de hvite Dead pixels (always off) Det er de svarte Stuck pixels (one or more sub-pixels are always on or always off) Det er de som er blå, grønn eller rød. link til info om defekte piksler her Endret 28. desember 2007 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hadde selv dette problemet da jeg fikk min PSP for 2 år siden. Jeg gikk til butikken der min kone hadde kjøpt den (julegave) og ba om å få ny, noe de motvillig sa seg villig til. Om du nettopp har kjøpt den, ville jeg gått tilbake å sagt at den oppførte seg rart og slo seg av i tide og utide, eller noe. Slik ville de sikkert bare bytte denne, da de ikke gidder å bruke så mye tid på en reklamasjonssak på en feil som kan være vanskelig å diagnosere. Skal nevnes at den andre PSP`en jeg fikk også hadde pixelfeil, men av en mye mindre beskjeden art. En bitteliten hvit pixel helt ute i det ene hjørnet. Så den har jeg fortsatt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå