Gå til innhold

Fersking, 350D eller 400D

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå skal jeg banne litt i kirka, og spørre om hvilket kamera jeg som nybegynner skal kjøpe (på tross av at folk her sier at man ikke skal be om råd, og heller bare kjøpe noe). :) Tror jeg kommer til å gå for EOS 350D eller 400D, og lurer derfor på om hva som er de store forskjellene mellom disse to modellene. Vet at 400D har bedre oppløsning på bildene, men lurer på om det er ellers store forskjeller? Pris er jo også en faktor her, og 350D får man jo ganske mye billigere.

På forhånd takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen store forskjeller, men nå begynner jeg å bli litt lei av at de som er nye her ikke orker å søke i arkivet etter tidligere artikler om temaet. 80% av trådene i denne kategorien har akurat samme spørsmål som det du har, og det begynner å bli slitsomt å ikke få noe annet å diskutere. Du får svar her, også fra flere enn meg, men hvis du er dreven på diverse fora så vet du at på et dataforum ville absolutt ingen ha gitt de noe svar. De som er der forventer at en ny bruker finner frem til søkfunksjonen i forumet. Dette er bare en av trådene som har omtrent samme spørsmål som det du har stilt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...